Gå til innhold

Guide : flash 9600 TIL 9600XT

VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da 9600 ikke akkurat er et fullt så attraktivt kort lengre som da tråden ble laget vil denne nå bli de-stickied.

Hvorfor det?

9600 kort selges fortsatt i hopetall og det er fortsatt lav-mellomklasse AGP kortet til ATI.

Det er jo fortsatt mange som har kortet og ønsker og øke ytelsen når nye spill som HL2 og S.T.A.L.K.E.R kommer.

Jeg synes derfor tråden bør gjøres til en sticky igjen.

Men valget er selvfølgelig ditt.

Lenke til kommentar
Da 9600 ikke akkurat er et fullt så attraktivt kort lengre som da tråden ble laget vil denne nå bli de-stickied.

Hvorfor det?

9600 kort selges fortsatt i hopetall og det er fortsatt lav-mellomklasse AGP kortet til ATI.

Det er jo fortsatt mange som har kortet og ønsker og øke ytelsen når nye spill som HL2 og S.T.A.L.K.E.R kommer.

Som Blip sa så tror jeg også dette kortet er blitt litt for gammelt...

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Som Blip sa så tror jeg også dette kortet er blitt litt for gammelt...

Men det er fortsatt utrolig mange som har det.

I disse tider der det kommer mange nye krevende spill er det sannsyneligvis mange som vil øke ytelsen på kortet sitt, så de kan få fler FPS i f.eks Doom3, Far Cry, CS:S, HL2 (når det kommer) og stalker (når det kommer.)

Derfor synes jeg fortsatt tråden er relevant som sticky.

Kortet er fortsatt i salg og er ATI sitt toppkort rundt <1000kr.

Neste steg er 9800pro som koster 800kr mer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor det?

Enig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
jeg klare ikke å laste ned 9600XT biosen... uten den klarer jeg heller ikke å flashe mitt ATI radeon 9600SE 256Mb.. kan noen hjelpe meg?? jeg klarer heller ikke å komme opp i 500/300... pliiz svar!! :ermm:

9600SE kan nok ikke flashes til noe annet er jeg redd. Mener å huske at SE kortene hadde 64-bit minnebuss. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

:ohmy::no:

Enten er jeg blind eller så......

Jeg finner ikke alle disse bios`ene dere snakker om gjennom hele guiden!!

Det er jo ingen linker, jeg ville gjerne likt å vite linken til en XT(??PRO??) bios til:

"Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256 MB"

(eller evt hvor jeg kan finne linken i guiden :tease: )

Hvis jeg ikke oppnår kravene som er oppgitt i guiden for flashing til XT, kan jeg ikke flashe til pro da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...