johanlo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg skal ha meg en ruter, pris er egentlig ikke så viktig, men prisen bør selvfølgelig stå til den man får. Kravene at ruteren skal ha innebygget brannmur, minst 4 porter og helst USB printserver. Noen forslag? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg skal ha meg en ruter, pris er egentlig ikke så viktig, men prisen bør selvfølgelig stå til den man får. Kravene at ruteren skal ha innebygget brannmur, minst 4 porter og helst USB printserver. Noen forslag? D-link er vel bra? Den har ikke USB-printer utgang, men det finnes overganger. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Noen forslag? Draytek har endel routere som ligger i klassen over disse hjemmerouterne, ganske rimelige er de også: http://www.draytek.no/ Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg skal ha meg en ruter, pris er egentlig ikke så viktig, men prisen bør selvfølgelig stå til den man får. Kravene at ruteren skal ha innebygget brannmur, minst 4 porter og helst USB printserver. Noen forslag? Cisco dude! Burde være midt i blinken om money no object Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå