Windoge Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tester, evenuelt noen som vet dette? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vel, prescott er P4.. Er ingen skikkelige tester av prescott uten enda.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ifølge The Inquirer og div andre yter prescott dårligere per mhz, men kan dog nå en høyere klokkefrekvens enn NW Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Vel, prescott er P4.. Er ingen skikkelige tester av prescott uten enda.. Skjønner. Skal ha meg IC7-MAX snart så jeg bare lurte. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Yter litt bedre in enkle tilfeller og litt verre i andre. Dette er ingen hopp i det hele tatt og ikke vert noen spenning. Så en asiatisk sted med test nå i går, har desverre ikke urlen lenger. Simon Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Leste og på ei anna ryktemølle at Preschot kun blir lagd til 3.4GHz til nåværende socket. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke risk for at det blir mye feil på de første som kommer? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nei. Men om de yter bra får vi se på mandag Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke risk for at det blir mye feil på de første som kommer? Hvorfor skal det bli feil? Eneste gangen jeg har hørt om en cpu som ble trukket tilbake for en oppgradering, var vel P4 3,0ghz. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke risk for at det blir mye feil på de første som kommer? Hvorfor skal det bli feil? Eneste gangen jeg har hørt om en cpu som ble trukket tilbake for en oppgradering, var vel P4 3,0ghz. Hørt om p!!! 1.13GHz? Var riktignok ikke mer enn et par hundre kunder som ble rammet av dette (intel gjorde jo ikke annet enn å lansere papir på den tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå