Gå til innhold

VapoChill/VaterChill og server rack case.

oblivian

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg holder på å bygge en semi-portabel DAW som skal inn i et 5-6 u rack. Server casen er 2 units høy. Er det noen som har prøvd å montere VapoChill/WaterChill CPU/Chipset/VGA set i en sånn kasse? Hvordan er det forresten med støyen ved vannkjøling? Jeg skal ikke overklokke e.l. bare bli kvitt støyen.

At den er semi-portabel indikerer selvfølgelig mye reising/fly osv. Er vannkjøling sikkert i forhold til transport? Ikke at det er et glassvann som ikke må snus på hodet, men det tåler en liten støyt eller?

Let me know.

EDIT: Server casen ser ut noe som dette...

rm2004_new_back_lg.jpgrm2004_in1_lg_new.jpg

Endret av oblivian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell ikke akkurat anbefalt å flytte så mye rundt med vannkjølingsanlegget sitt, men hvis man er forsiktig så skal det nok gå bra.

Støyen med vannkjøling er minimal. Har hørt WaterChill, og jeg hørte ikke mye..

Har ikke prøvd å montere vannkjøling i racksystem, men med litt fantasi og reodor-felgen kunst skal det gå bra.. Kanskje litt unspacy, men hvis du setter radiatorer osv utenfor, går det sikkert finfint.. :thumbup:

Post 1000!! :w00t::w00t:

ahpadt

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Er vell ikke akkurat anbefalt å flytte så mye rundt med vannkjølingsanlegget sitt, men hvis man er forsiktig så skal det nok gå bra.

OK, der har jeg et problem isåfall. Det er hele poenget med at jeg bygger den i et rack system. Racket er "støt-sikkert" osv. og når man tar fly f.eks. så aner man jo ikke helt hvordan de gutta kaster rundt bagasjen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Vappo er jo ikka akkurat lydløst, ville nok heller tatt vannkjøling siden du ikke skal klokke..

OK? Hva mener du? Jeg trodde WaterChill var vannkjøling jeg...? Er det kanskje bedre løsninger der ute for meg?

Sier du forresten at Vappo bråker? For å si det sånn. Nå har jeg to led/kasse vifter, R9700 PRO m/vifte, CPU vifte (standard P4), chipset vifte og power vifte. Høres ut som en forbanna fabrikk! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...