Döden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hei. Skal ha meg et nytt skjermkort. Men ukesntilbud er utsolgt og så videre hos komplett. Derfor tenkte jeg på GeCube Radeon 9800 pro hos Multicom.no. Multicom er ganske ukjent for meg. (Bortsett fra at jeg tror jeg har hørt dette navnet i forbindelse med svindel ? ) Men ihvertfall, noen erfaringer ? Lenke til kommentar
olavr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Les her om Multicom! Tror de går for å være skikkelig seriøse. Og er det noen andre webshoper du lurer på, så er det bare å klikke på Webshopguiden øverst til høyre på siden her. Endret 31. januar 2004 av olavr Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Flott å høre. Tror nok jeg bestiller derfra imorgen. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Flott å høre. Tror nok jeg bestiller derfra imorgen. Svindlere er de IKKE. Jeg har bare meget gode erfaringer Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kan anbefale de. Det eneste negative med denne butikken er at vareutvalget ikke er så veldig stort. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Multicom er meget seriøse de....... ingen fare. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 ok. Flott å høre. Tror jeg går for skjermkort fra Multicom. Men hvor mye ligger ca. frakten på a ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (Sorry for dobell post) Men argh. Kommer ikke lenger enn til steg 2 av 4 når jeg skal bestille.. Hva søren er galt ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dersom du har brannmur kan du prøve å skru av denne mens du handler. Jeg hadde Norton Internet Security 2003 tidligere og reklame-blokkeringsfunksjonen i den gjorde at jeg fikk problemer med Multicom sine sider. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Poenget er at jeg har skrudd den av. Før jeg gjorde dette fikk jeg ingenting nederst. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Må bare si at jeg endlig har fått bestillt. *vente* Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) De var ###### meg raske. Sendte inn bestilling igår kveld. Sjekket i dagtidlig, da pakket de inn kortet sa de. I ettermiddag fikk jeg bekreftelse på at de hadde sendt ut varen. Endret 2. februar 2004 av stryder Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 yepp, multicom fortjener bare skryt. jeg fikk mitt GeCube 9600xt etter to dager i julerusha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå