Gå til innhold

Typebetegnelse på mus ?

megaray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

Ja istdenfor en ledning fra pc´en til sender så setter du en liten "ding" i usb porten som sender til musen som sender ut signalene, så slipper du ledninger og skit ...... Tor jeg så det i et pc magasin eller noe sånt ................. ??!

Ray

Lenke til kommentar
vet du om flere typer ?? liker ikke helt den formen som den musa har !

Har leita rundt etter flere typer jeg også, men har til nå bare kommet over den som jeg linka til ovenfor! I midten i februar kommer den i flere farger ihvertfall, men formen er nok den samme desverre.

Lenke til kommentar

Har hatt både labtech musa og har nå Logitch sin, du verden for en forskjel...

Labtech musa streiker fort hvis det er flere av samme mus i rommet, og spiser batterier. Så min ligger på hylla og samler støv.

Logitechen har jeg enda ikke byttet bateri på siden jeg fikk den, og den har en fin liten knapp under man kan slå den av med, da slipper man og ta ut usb senderen hver gang. 5 års garanti er det også. Hvor mange som kan være i samme rom har jeg ikke fått testet her enda. Men den rekker veldig langt, fin hvis man trenger en mus til å styre xvid på TV skjermen et stykke unna pcen(da på stationær pc da).

Men en liten tanke, begge musene lages faktisk av logitech, fikk vite at Labtech er eied av Logitech og er deres bilimerke ;)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Labtech musa streiker fort hvis det er flere av samme mus i rommet, og spiser batterier. Så min ligger på hylla og samler støv.

Logitechen har jeg enda ikke byttet bateri på siden jeg fikk den, og den har en fin liten knapp under man kan slå den av med, da slipper man og ta ut usb senderen hver gang.

Jeg har Logitech cordless til min desktop, og bytter ofte batterier der også. Tror trådløs mus spiser batterier uansett, det er oppladbare batterier som gjelder her.

Lenke til kommentar
Jeg har en trådløs Logitech Trackman (sånn diger kule) og den har 1 stk. AA batteri som jeg skifter en gang i halvåret, så det kommer helt ann på musa hvor mye strøm den bruker.

Det er stor forskjell på en trackball og en optisk mus i strømforbruk. Hvis du ser under en optisk mus ser du at den blinker for å oppdatere seg hele tiden. Dette drar strøm, og jeg vil gjerne se den trådløse optiske musen som kan konkurrere med en trådløs trackball i batterilevetid.

Lenke til kommentar
Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth er nice når man har Bluetooth integrert i laptopen :)

lar det seg gjøre å integrere de på den måten?

mente du måtte ha med basestasjonen til logitech uansett?

riktignok er bluetooth en åpen standard, men det har jeg faktisk ikke tenkt på.. :p

den er litt stor da... har mx700 nå, knallmus...

Lenke til kommentar
Logitech Cordless Desktop MX Bluetooth er nice når man har Bluetooth integrert i laptopen :)

lar det seg gjøre å integrere de på den måten?

mente du måtte ha med basestasjonen til logitech uansett?

riktignok er bluetooth en åpen standard, men det har jeg faktisk ikke tenkt på.. :p

den er litt stor da... har mx700 nå, knallmus...

Logitech basestasjonen er en helt vanlig Bluetooth hub akkurat som det integrerte Bluetooth kortet. Dette funker finfint. Men det er kjekt å ha Logitech basestasjonen i bakgrunn for å bruke som lader :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...