Goodall Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 er det noen som har prøvd en disse??? denne eller denne kom gjerne med tips og erfaringer av andre mer normale enheter også har nemmlig lyst til å innvistrere i ratt, da jeg spiller mye bil spill takker for hjelp Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 *fråder over det bøttesetet * var dette normalt nok? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 med normale enheter tenkre jeg litt mer på f.eks Logitech Driving Force PRO er vel noen der ute som har ratt og pedaler til pc'en? og kan komme med noen + - kommentarer Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) er det noen som har prøvd en disse???denne eller denne kom gjerne med tips og erfaringer av andre mer normale enheter også har nemmlig lyst til å innvistrere i ratt, da jeg spiller mye bil spill takker for hjelp leste i et blad at det sete som følger med den stolen i den første linken er godkjent for rallykjøring på profesjonelt nivå. Endret 1. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå