Torbjørn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har du en link hvor vi kan se output? har du kanskje puttet det inn i en <pre>? eller en <div style="white-space:pre">? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Bra FuLu da slipper jeg føle meg idiot fordi jeg er den eneste som ikke skjønner dette her... dette gir meg faktisk litt hodebry Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 som det kommer frem tidligere er det en del av $melding. Og det er kun den overstående kodesnutten som lager hodebry. dermed er det vel ikke formateringen som er gal, ettersom det kun er deler av $melding som er problematisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis ikke det er denne du mener, skjønner jeg ikke hva du er ute etter.... Nei, ikke der jeg mener, få se der du skriver ut variablen $melding Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ok sorry folx jeg har tråkket i det igjen. Har aldri brydd meg noe om echo $melding, men selvfølgelig... er jeg tillgitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ok sorry folx jeg har tråkket i det igjen. Har aldri brydd meg noe om echo $melding, men selvfølgelig... er jeg tillgitt? Så det var echo nl2br($melding); eller no sånnt altså? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 torbjørn : thx, visste jeg kunne stole på deg lumted : ytterligere kommentar unødvendig... hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå