Gå til innhold

Logitech Z-680 ulyder?

Anbefalte innlegg

Har fått meg nye pc høyttalere Logitech Z-680 ettersom mine forrige gikk i stykker (garantisak) Logitech Z-560

Kunne ikke gå ned i høyttaler klasse så gik kderfor opp og kjøpte "flaggshipet" til Logitech (?) :blush:

Uansett en ting jeg synest er litt smålig irriterende.....en svak pipelyd :thumbdown: .....er det bare noe man må leve med eller kan det fikses.....lyde er på sålenge det er strøm på (kontrollboksen er satt på)

En annen liten fiseting....det rød lyset over volumknappen .....skal det lyse i noen sammenhenger? Er ikke lys her nå da :dontgetit:

En siste ting......er det noen her som ville annbefalt meg og kjøpe en Coax digital ledning for å få best lyd eller bare for at det er verdt det ved kjøp av et såpass dyrt høyttalersettt?

Har forresten Audigy2 lydkort så har digital utgang...... :cool:

Annbefalinger...tips tar imot alt ettersom jeg vil bli kjent med det nye lydsystemet mitt :D

Takker for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har disse selv og opplever susing i alle høytalerne.. den forsvinner hele ikke når jeg spiller musikk.. Spesiellt center har høy susing.. Går det ann å få fjernet dette?

visst du orker å lese to linjer opp så har jeg allerede svart på dette.....

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare sette opp et båndsperrefilter som filtrerer vekk den frekvensen som pipelyden ligger på? Du må åpne øytalernene ,men imo så er det en god ide.

imo er det ikke mange som gidder å risikere garrantien for å gjøre et slikt inngrep ;)

[e]typo

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Check your Z-680's Firmware by holding the input and settings buttons, when the system is OFF. If its v1.1.2 or lower then you have to send the Control Pod back to them in order to fix the hissing sound. They will send you a new one. Haven't done it yet, but I hope this fixes the hissing problem.

Min var V 1.1.2 så vi ldet da si jeg må sende denne inn til Logitech elelr forhandleren (Mpx) for å få tilsendt en ny en for å få fikset suselyd problemet da?

Lenke til kommentar

Vet ikke noe om dette høyttalersettet, men det er mange andre ting som kan lage susing/piping/skurring i høyttalerne:

Ligger høyttaler-ledningene nærme strømkabler eller elektriske apparater? Prøv å teste systemet borte fra PC'en, med en annen lydkilde (TV, Minidisc, discman, walkman etc.)

Sjekk voluminnstillingene på PC'en din. At CD Audio ikke er på mute er en vanlig årsak til støy. Prøv å skru av og på de forskjellige lydkanalene - eller test systemet borte fra PC'en.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte dette settet for et par dager siden.

Har ver 1.1.2 og hører også litt suselyder,men ikke så det plager meg.

Har ikke koblet til lydekortet til pc'n, kjører bare via dvd spilleren i stua og xbox'n.

Synd man ikke får oppgradert firmware selv på noen måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...