Roald! Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har en kamerat som har problemer med Game Spy: "når jeg starter Desert Combat fra Gamespy får jeg opp denne meldingen "There was an error that prevented the game from being launched. Check to make surethe game is properly installed and that the path is correct." Men det skjønner jeg ikke fordi jeg har instalert de patchene som skal instaleres. Jeg har til og med avinstalert spillet, og instalert det om igjen, men samme melding kommer opp. Hva gjør jeg???? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det kan være at du sitter bak en firewall. Hvis du har NGT må du disable denne i et eller annet kontrollpanel, men da må du ha et passord... Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) FireWall har han ikkje nei. Game Spy funker med alle andre spill, men ikkje Battlefield! Noen andre forslag som kan løse problemet??? Endret 31. januar 2004 av Roald! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg