Even. Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 er vel 1,5 år siden..... frames, mange flotte javascripts, poll fra pollit.com, times og mange flotte animerte giffer............................ hehe Lenke til kommentar
Druber Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det blir nok i 7. klasse. Fronpage for alle penga! Ikke lenge senere konverterte jeg til notepad, før jeg skjønte at jeg trengte en bedre editor med highlighting og bedre search & replace funksjoner.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Vel, dette er kansje ikke den første siden jeg har laget..men denne var jeg med på i 6. klasse, men den idiotiske læreren ville ha frames og en HESLIG farge .. så jeg meldte meg ganske ut.. Tror dere jeg hadde hørt om css da? Endret 1. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Likte den jeg. Sikker på du vet hvilken side du snakker om? Den du "små-lånte" fra designerus=? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Likte den jeg. Sikker på du vet hvilken side du snakker om? Den du "små-lånte" fra designerus=? Haha. Det husker jeg. Da ble det flammer her DanielP Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For å være ærlig, så husker jeg ikke når jeg begynte å lage hjemmesider, men jeg husker jeg hadde Telia en eller annen gang hvor jeg begynte å legge ut nettsider. Lurer litt på om jeg hadde hjemmeside når jeg hadde @sn.no adresse (schibstednett eller hva det het). Etter litt søk på google, så har jeg hvertfall laget hjemmeside engang i august 1998 Mulig jeg har dilla med det i 1997 og, kanskje før og... En ting er sikkert, jeg fikk stryk den gang hehe (kritikk på usenet), lagde javameny og greier, også hadde man nutscrape (aka netscape) den gang som tulla til med tables og sånt Men men, med tiden så lærer man, lurer på hvordan mine kunnskaper er om 5år Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Denna ble laget for 4 år siden ellerno; Link Om man ser på min nye side, vil jeg si jeg har gjort gedigne fremskritt.. ; Link Problemet er vel at vi fikk 6'er på særoppgava, selv om websida ser slik ut.. Det trakk faktisk opp at vi brukte nettet til å publisere, og at layouten falt i smak hos 50 år gamle damer.. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg var vel 11år da jeg lagde min første hjemmeside. Dette var i frontpage, denne siden lagde jeg da jeg var 11 1/2 år. Jeg lagde knapper i Xara3D. Etter denne siden sa det stopp.... Men så april i år begynte jeg å lage hjemmesider på nytt, denne gang i Photoshop og Dreamweaver EDIT: Glemte link Endret 5. september 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg lagde min første for ca. 1/2 år siden.. Da hadde jeg Xara3D til å lage header.. Også brukte jeg Frontpage til å fikse det andre.. Men da jeg begynte med å skrive litt HTML å begynte på Photoshop var for litt mindre en 1 år.. Også PHP kom vel litt etter det Så jeg sløste ca. 1 år på Frontpage Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Min første sysla jeg med i FP på u-skolen, så det er minst to år siden, jeg ser ikke bort fra at det faktisk er fire. Etter det skjedde det lite, men så begynte jeg sånn omtrent på'n igjen forrige vår/sommer. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Likte den jeg. Sikker på du vet hvilken side du snakker om? Den du "små-lånte" fra designerus=? Haha. Det husker jeg. Da ble det flammer her DanielP Haha! Husker jeg lagde en banner til deg den gangen. Nå tror jeg du klarer det helt fint alene Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Må vel være to år siden nå... Microsoft Frontpage var det spennende programmet jeg ikke hadde brukt før, lærte litt av en venn, litt mer av meg selv, og så enda mer av vennen min. bruker nå god gammel notisblokk (for det meste), html og php stort sett. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Lagde min første i Mai. Brukte Notisblokk da. Nå bruker jeg Photoshop i tillegg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Lagde vel min første for ~7-8 måneder siden. Lagde den i Microsoft Publisher, et virkelig drittprogram. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Laget min første hjemmeside i 1993, da jeg fikk internet for første gang. Den var utrolig fin... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 laget min første for ca. 4 år siden.. var 12-13 år da.. brukte kun FrontPage Express! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Lagde min første hjemmeside i en alder av 12-13 år. En eller annen shabby dansk lav-din-ægen-webside-sak hjalp meg da.. Lagde et par sider til, og lærte meg basic HTML og hvordan sette inn animerte gif-filer, så tok jeg en pause på et par år og lærte meg C++ og QBASIC/Visual Basic. Så, i slutten av 10. klasse engasjerte jeg meg i HTML og Webdesign på heltid, og Kim's Hjemmeside var født. Det var da den første "skikkelige" websiden jeg lagde. Edit: jorgis minte meg på: Jeg brukte også GeoCities en gang, men lagde da sider i FrontPage 98. Plagsomme effekter fra www.dynamicdrive.com var mitt mellomnavn! Woi! Minnene strømmer på! Grunnen til at jeg begynte med HTML/Design var at jeg leste en serie med artikler om hvordan å lage websider i bladet HjemmePC! Vedlegg = Kim's Hjemmeside v1 Endret 5. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Høsten 2001. Brukte GeoCities pagebuilder, med bokstaver som fulgte etter musepekeren, animerte gifs overalt og intet eget innhold. Etter det var det ikke intressant lenger, men jeg leste litt om HTML og CSS uten å gidde å gjøre noe utav det. 6. juli 2003 kom min neste side, som lå på home.no, var bygd med frames og ingen grafiske elementer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 7.klasse på ungdomsskolen, dvs 7 år siden ellerno.. Men det var slike ting vi måtte lage på skolen, begynte ikke å lage på fritiden før på VGS ellerno.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hmm, startet med en "clan" side som ble bygget i tripod pagebuilder, så vel omtrent slik ut Å så kom home.no/thefellowhip som var nok et mesterverk (ser ut som om home har blokkert adressen ) Å så et par år etter: i-Gundrosen Endret 5. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå