Uin Viel Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Når lagde dere deres første hjemmeside, hva brukte dere av, hvor eller hvordan lærte dere det ? Edit: Tok å flyttet denne fra "Generell/annen programmering" => "Webdesign", og gav tråden en bedre emne-tittel. mvh, daysleper Endret 31. januar 2004 av daysleper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg lagde min første hjemmeside hjemme for to år siden med programmet GoLive og Photoshop. Lærte det av meg selv. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm. Det var vel for ca 7-8 år siden. Siden ble laga i FrontPage Express (tror jeg) og et grafikkprogram jeg ikke husker navnet på. Ettellerannet program som også taklet 3D og skulle du justere lyssettingen på 3D-effektem, måtte en flytte på lyskasterene. Utrolig morsomt egentlig. Det finnes forøvrig allerede en tråd med "Din første webside". Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 lagde min første for 6 mnd siden, før det hadde jeg et forsøk som ble kastet før det kom ut.. har forøvrig nettopp lagt ut min andre side ute nå.. har alltid brukt dreamweaver MX, men grafikk programmer har variert litt. først fireworks, nå Photoshop. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Laget min første for to år siden. Brukte da bare notepad, og rippet koder fra andre sider. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 min første side laget jeg i 8 klasse som et prosjekt, da lærte jeg meg alt selv og lagde denne siden: http://www.angelfire.com/ri/prosjekt/index.html (har ligget der uforandret gaanske lenge nå) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg lagde min første hjemmeside i 1997 på et HTML-kurs i forsvaret. Brukte den gangen Notepad og Paintshop Pro. Desverre ble siden tatt ned for et par år siden, og jeg hadde ingen backup Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min første kom i september '03, om jeg ikke husker feil. Brukte paint og notisblokk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min første kom i september '03, om jeg ikke husker feil. Du er uten tvil en av dem som har utviklet seg fortest. EVER! * mimre om dunis sine powerpoint forslag * Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg lagde min første side på vrooom.com når jeg var 8 år... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min første kom i september '03, om jeg ikke husker feil. Du er uten tvil en av dem som har utviklet seg fortest. EVER! * mimre om dunis sine powerpoint forslag * :blush: :blush: Ingen flere som husker de vel? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Lagde min første hjemmeside i siste halvdel av 2002 i forbindelse med at jeg tok faget Brukersystemer på VK1. Da MÅTTE vi lage den i Frontpage og ved å lempe inn masse java-applets, animerte gif'er, mouseover-effekter, o.l. var vi sikret en 5er Heldigvis kom jeg meg ut av den onde sirkel og begynte med Dreamweaver MX + Photoshop. Her kan dere faktisk se en av de første sidene jeg lagde. Skremmende å tenke på at dette faktisk bare var et år siden Btw, sjekk den pheete java-greien i bunnen Endret 31. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 8. klasse på skolen. Brukte MS FP og det var IN med plenty av .gif-animasjoner.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min første kom i september '03, om jeg ikke husker feil. Du er uten tvil en av dem som har utviklet seg fortest. EVER! * mimre om dunis sine powerpoint forslag * :blush: :blush: Ingen flere som husker de vel? husker ikke de, men jeg synes jeg husker at du la ut Dunestar playground før september.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Min første kom i september '03, om jeg ikke husker feil. Du er uten tvil en av dem som har utviklet seg fortest. EVER! * mimre om dunis sine powerpoint forslag * :blush: :blush: Ingen flere som husker de vel? husker ikke de, men jeg synes jeg husker at du la ut Dunestar playground før september.... Første nyheten kom 29.10.03. Det blir sent i oktober. WTF? Har tida løpt? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Første nyheten kom 29.10.03. Det blir sent i oktober. WTF? Har tida løpt? kødder du?? har vært med siden juni 03, og du kom me sider før september- oktober... gjorde du ikke?? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Første nyheten kom 29.10.03. Det blir sent i oktober. WTF? Har tida løpt? kødder du?? har vært med siden juni 03, og du kom me sider før september- oktober... gjorde du ikke?? Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Likte den jeg. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) hmm.. frontpage ja.. hehe.. første sia mi ble vel laga i 99... (i frontpage/paintshop pro) men den gikk tapt for leeeenge sia.. litt synd, for den var den beste jeg hadde lagd helt til 2002... Alltid prøvd meg fram selv, se og lær og prøv og feil-teknikken.. Endret 31. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kom med en side, bare et par uker før det. Drittside. Likte den jeg. Sikker på du vet hvilken side du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå