ahpadt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Halloen! Har tenkt ganske lenge nå på å anskaffe meg et barebone oppsett fordi jeg er lei av den store stygge kassa mi. Slik ser oppsettet som jeg har tenkt meg ut: http://home.no.net/ahpadt/barebonepc.jpg Trenger som dere ser ikke noe annet enn det jeg har satt opp siden jeg da har cpu, systemdisk osv fra før av.. Hadde vært fint om Snekkern kom med et lite innspill her om rammen. Er ikke heeelt sikker.. ahpadt Endret 31. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Den rammen er bra. Putter du f.eks. en P4 2.4 eller 2.6 inn i den kassa vil du kunne klokke ganske langt. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Den rammen er bra. Putter du f.eks. en P4 2.4 eller 2.6 inn i den kassa vil du kunne klokke ganske langt. Ser veldig bra ut. Kommer til å bruke den CPUen som jeg har nå ja. 2.4C. Så på en test at de klarte å maxe helt opp til 3.06 med den type ram og cpu som jeg har satt opp/har fra før av.. Har også sett på den barebone kassa som du har, men det blir for dyrt med ny cpu også.. Endret 31. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Den rammen er bra. Putter du f.eks. en P4 2.4 eller 2.6 inn i den kassa vil du kunne klokke ganske langt. Ser veldig bra ut. Kommer til å bruke den CPUen som jeg har nå ja. 2.4C. Så på en test at de klarte å maxe helt opp til 3.06 med den type ram og cpu som jeg har satt opp/har fra før av.. Har også sett på den barebone kassa som du har, men det blir for dyrt med ny cpu også.. Du kommer nok glatt over 3 GHz ja. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Den rammen er bra. Putter du f.eks. en P4 2.4 eller 2.6 inn i den kassa vil du kunne klokke ganske langt. Ser veldig bra ut. Kommer til å bruke den CPUen som jeg har nå ja. 2.4C. Så på en test at de klarte å maxe helt opp til 3.06 med den type ram og cpu som jeg har satt opp/har fra før av.. Har også sett på den barebone kassa som du har, men det blir for dyrt med ny cpu også.. Du kommer nok glatt over 3 GHz ja. Nice Men venter på svar fra Snekker`n. Hadde vært fint om han kom med et lite innspill om ramen... ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror ikke han er så inni Corsair's XMS serie. Prøv PM. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tror ikke han er så inni Corsair's XMS serie. Prøv PM. Prøve på det ja.. *Offtopic* Sitter på bærbar nå siden jeg skal formatere senere, fordi jeg ikke finner en løsning på den #¤&¤#/%¤/ pcen min.. *Offtopic* Lenke til kommentar
Filla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Silent PSU'n du har lista opp er venta inn ....... i slutten av mars Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Silent PSU'n du har lista opp er venta inn ....... i slutten av mars Så skal jeg ikke ha pcen denne uka her heller da Har ikke penger nå.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den rammen du har listet opp er bra den, men ver obs på at den har ganske høy timing dette er imidlertid noe all ram fra 4000 og oppover sliter med, men skall du klokke over 250 i fsb og kjøre synkront så vill det uansett lønne seg med 4000 ram med mindre du har tanker om BH-5 og voltmodding . Corsair er et annerkjent og meget bra merke i den øvre delen av dette sjikt og har derfor ikke noe problemer med å annbefale den. Eventuelle andre kandidater måtte vel bli Geil eller OCZ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Den rammen du har listet opp er bra den, men ver obs på at den har ganske høy timing dette er imidlertid noe all ram fra 4000 og oppover sliter med, men skall du klokke over 250 i fsb og kjøre synkront så vill det uansett lønne seg med 4000 ram med mindre du har tanker om BH-5 og voltmodding . Corsair er et annerkjent og meget bra merke i den øvre delen av dette sjikt og har derfor ikke noe problemer med å annbefale den. Eventuelle andre kandidater måtte vel bli Geil eller OCZ Takk for svar. Tror jeg går for den type RAM da. Fordi: *Jeg er ikke "supermann" på overklokking, og trenger ikke ekstrem ytelse. *Jeg får kjøpt alt på et sted, og slipper å bestille fra flere forskjellige steder. *Har hatt Corsair før (og nå), og er ganske godt fornøyd med det. ahpadt Endret 2. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Oppdatering: For å minske støynivået så mye som mulig, så har jeg tenkt på noe som kan dempe støyen fra Raptoren min. Noen som har forslag til hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen som har peil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå