ahpadt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (PT @ 31/01/2004 : 18:06) QUOTE (gspr @ 31/01/2004 : 17:52) Bra, da er det sikkert 1000 folk igjen når alle CS-fjortissene, folkene som skriver "hvem mus"/"hva mobil"/"hvordan tast" og orddeler som djevelen selv kastes ut. *Håpe*. Det er jo ikke alle som bruker kontoen sin aktiv heller da. Er noen som bare leser i forumet... Trenger da ikke bruker på hw.no for å lese på forumet men. Artig å tilhøre dette "samfunnet" ahpadt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jo flere medlemmer, desto større reklameinntekter til HW.no/ with ladys ! Og det er bra for oss Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er jo ikke alle så er like aktive Mange spammer forumet med diverse dritt og lort, mens andre bare skriver her i rykk og napp. Et tall som ville gitt et mye bedre bilde om hvor stort hw.no er : f.eks brukere med f.eks minst 1 post hver dag over 30 dager Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (jokki @ 31/01/2004 : 18:38) Et tall som ville gitt et mye bedre bilde om hvor stort hw.no er :f.eks brukere med f.eks minst 1 post hver dag over 30 dager Blir litt feil å definere et aktriv medlem med en så høy frekvens da. Det er mange som ikke legger inn en melding hver dag, og selv hvis dette er snittbasert er det mange som holder seg under 30/mnd Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (P@rm@nn @ 31/01/2004 : 18:19) Var dette en ( avansert form for) spøk? Forumet og har da ikke samme brukerdatabase. Jeg vet at de ikke har samme bruker database, men det er utrulig mange som er registrert uten noen innlegg, og mulig endel av disse trudde de måtte registrere seg på forumet for å få brukt bruktmarked? Lenke til kommentar
kent project Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tror ikke man skal kaste forhastede beslutninger over folk som ikke er "aktive".. Selv har jeg ikke skrevet mange poster, men jeg har vært medlem en stund nå, og jeg bruker vel i snitt ca. 2 timer på dette forumet hver eneste dag, ganske ofte mye lengre tid... Så må man ha >1000 poster for å kunne kalle seg aktiv... Med fare for å skyte meg selv i foten nå, er sikkert mange av de med mer enn 1000 poster som ikke er på forumet mer en halvtime-times tid, og klarer å slenge ifra seg x antall poster med tullete fraser helt uten mening (skjønner sikkert hva jeg mener). Og de "bidrar" forsåvidt ikke med noe fornuftig. Så slutt konklusjon/Spørsmål : Er denne gruppen noe mer "aktive" å regne, enn de mange som bruker masse tid på å lese dette flotte forumet? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jo det må være mulig å dra nytte av erfaringen her, uten å slenge med kjeften som mange gjør i tide og utide. Ikke rart at noen har så mange innlegg som de har, f.eks i Off-topic-søppel delen........ Og sist men ikke minst; Gratulerer med 40k brukere, norges beste forum? Jeg synes iallefall. Endret 31. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ville se det forumet som ikke seiler med "lik" i lasten. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (stigen1 @ 31/01/2004 : 20:29) Ikke rart at noen har så mange innlegg som de har, f.eks i Off-topic-søppel delen........ Nå teller jo ikke postcounten i off-topic da... Enig med Snekker`n der...alle forum har noen "lik". Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (Mr.Devil @ 31/01/2004 : 20:37) [/quote]Nå teller jo ikke postcounten i off-topic da...Enig med Snekker`n der...alle forum har noen "lik". det visste jeg ikke, men ANYWAY er det noen som skriver mer enn det er nødvendig.... Og snekker'n har rett som vanlig Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 enig med snekkern der ja. men det kunne jo være en ide å slette brukere som ikke har besøkt kontoen sin på 2-3 måneder eller noe. Men uansett gratulerer med 40000 brukere!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) QUOTE (stigen1 @ 31/01/2004 : 20:29) Jo det må være mulig å dra nytte av erfaringen her, uten å slenge med kjeften som mange gjør i tide og utide. Ikke rart at noen har så mange innlegg som de har, f.eks i Off-topic-søppel delen........Og sist men ikke minst; Gratulerer med 40k brukere, norges beste forum? Jeg synes iallefall. Punkt1: offtopic teller ikke poster. Punkt2: De som har vært på forumet lengst er somregel i offtopic. (iallefall mange) Så og regne med det er noe tull og nevne offtopic. Har selv mange poster i søppel og hvis man skulle regnet med dem ville jeg nok ha "endel" fler poster i postcounten.. (bare klikk på brukernavnet mitt og se hvor mange innlegg det er der) EDIT: 3734 innlegg i søppel.. tenkt og få lagt til dem da.. jaja.. Endret 31. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (kent project @ 31/01/2004 : 20:25) jeg bruker vel i snitt ca. 2 timer på dette forumet hver eneste dag, ganske ofte mye lengre tid... Synes du det er mye? Henger her minimum fire timer om dagen, og så få timer er det kun på dager jeg er veldig opptatt. Bare å pløye gjennom de vanlige kategoriene uten å skrive så mye tar meg to timer Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (CFD @ 31/01/2004 : 21:01) Punkt1: offtopic teller ikke poster.Punkt2: De som har vært på forumet lengst er somregel i offtopic. (iallefall mange)Så og regne med det er noe tull og nevne offtopic. Har selv mange poster i søppel og hvis man skulle regnet med dem ville jeg nok ha "endel" fler poster i postcounten.. (bare klikk på brukernavnet mitt og se hvor mange innlegg det er der)EDIT: 3734 innlegg i søppel.. tenkt og få lagt til dem da.. jaja.. Whatever Se posten min over, var ikke klar over det siden jeg ikke henger der Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 2timer daglig er ikke allverden altså.. Jeg har brukt mye mer enn det ,men nå går bare postcounten nedover så folk tror jeg er mindre aktiv ,men jeg er faktisk like aktiv ,men mer aktiv i OT og mindre aktiv i de andre kategoriene. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (jarmo @ 31/01/2004 : 17:29) Vi har passert over 40K reg. medlemmer i forum Når en tenker på at 1187 medlemmer (eller kontoer rettere sagt) ikke har et eneste inlegg så er det ikke så veldig mye å slå hæla i take for egentlig synes nå jeg, men, men! Lenke til kommentar
kent project Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (enden @ 31/01/2004 : 21:02) QUOTE (kent project @ 31/01/2004 : 20:25) jeg bruker vel i snitt ca. 2 timer på dette forumet hver eneste dag, ganske ofte mye lengre tid... Synes du det er mye? Henger her minimum fire timer om dagen, og så få timer er det kun på dager jeg er veldig opptatt. Bare å pløye gjennom de vanlige kategoriene uten å skrive så mye tar meg to timer Rekker desverre ikke så mye hver dag av forskjellige årsaker da, men som jeg skrev, ganske ofte mye mere Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvilket vil si at www.hw.no er: #5 på listen over de største Invision board forumene sortert etter antall medlemmer. #2 på listen over de største Invision board forumene sortert etter antall innlegg. Slettes ikke værst! Kilde: Big-Boards. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dette er ikke hver dag. Gratulerer Hw.no Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 QUOTE (Solaris @ 31/01/2004 : 22:12) Hvilket vil si at www.hw.no er:#5 på listen over de største Invision board forumene sortert etter antall medlemmer.#2 på listen over de største Invision board forumene sortert etter antall innlegg.Slettes ikke værst! Kilde: Big-Boards. ikke lenge før hw.no.forum har flest innlegg vil jeg tro. Hw.no.forum ligger ca 1000 posts bak japanerene. Så det er ikke lenge før vi "toppe heile driden" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg