bleak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 når jeg dro ut en nettverkskabel slutta nettverks kotet å funke. hver gang jeg kobler meg til nettverket kommer det error:no errror, finnes det noen måter jeg kan få det til å funke igjen? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Trenger ikke å være ødelagt... Prøvog pinget kortet ditt internt. Kjør --> Cmd --> ping 127.0.0.1 (tror kortet må støtte loopback (eller noe) for denne metoden, men vis kortet svarer er det iallefall ikke "fysisk skadet") Lenke til kommentar
maedox Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Og hvis ikke det funker, ta det ut av maskinen og sett det inn igjen. Evt i en annen PCI-slot. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 når jeg dro ut en nettverkskabel slutta nettverks kotet å funke. hver gang jeg kobler meg til nettverket kommer det error:no errror, finnes det noen måter jeg kan få det til å funke igjen? Du kan prøve å sette nettverkskabelen inn igjen... Installere drivere på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå