Gå til innhold

Yeees.com

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere noensinne har fått det dere har bestilt i denne nettbutikken? Jeg bestilte et GBA-spill for et år siden uten å ha sett noe til det. Heldigvis kostet det ikke mer enn halvannen hundrelapp, men det er likevel irriterende.

Jeg tenkte kanskje at hele virksomheten var lagt ned, men i forrige uke sendte jeg en lure-e-post hvor jeg helt enkelt spurte hvor lang leveringstiden er på Nintendo-spill. Jeg fikk svar omtrent umiddelbart, hvor de sa at den varierte litt, men var på ca 10-12 dager. Da jeg så sendte svar og sa at jeg hadde ventet i snart ett år på spillet mitt, fikk jeg ikke noe svar. Ergo: De svarer så lenge de aner en mulighet til å få penger inn, men forblir stille så lenge de må sende varer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bestillt 3 ting hos de.

har fått 2 av de.

De 2 eg fikk var buffy sesong 1 og 2. fikk til og med en extra film første gang fordi at den kom ca 1 måned for sent, den fikk jeg 1 uke etter purringen, men buffy tok forsatt sin tid, så møtte en fyr fra yeees i bergen, og fikk filmen da etter ca 1 og 1/2 måned.

Men sist gang best je et spill, det fikk jeg aldri. prøvde å ringe, tlf virker ikke. sent mail. og på dne får eg bare mailen tilbake at den ikke klarer å levere den.

Så eg bestiller ikke mer hos de, men første gang var nå jeg fornøyd nok.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg bestilte en gang star wars galaxies derfra (lenge for utgivelsen), de klarte å få det til at jeg handlet 3, og på forskjellige tidspunkter. Og når jeg nå sjekker ordrestatus, så står de 3 der fortsatt. De har ikke trukket noen penger, og kommer nok aldri til å sende spillene uansett, og jeg har sendt flere "fjern spillene fra ordrelisten" mailer... :roll:

Lenke til kommentar
folk som bruker ÿeees.com kan umulig ha sett tv2 hjelper deg. eller så er dem stokk dumme

jeg ser ikke på tv2 hjelper deg ... ...

og det er ikke første gang yeees.com er navnt på detta forumet =)

burde vere en sticky eller no om nettbutikker man ikke kan stole på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...