Spoocy_Man Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Legg in bilder av de rååååeste motorene dere har sett Alt fra moped til jett Fly skal se hva jeg finner selv Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 bremset til over 1000hk.. nå nærmere 1300hk pga ny kompressor. Det uten lystgass *sikle* Ellers er jo topfuel motorer noe av det råeste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har ikke bilde her, men jag var på Rolls Royce sin avdelig i bergen i fjor. Og der så og hørte jeg noe av det råeste jeg har hørt/sett av motorer i hele mitt liv... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 fint hvis folk tar med hva slags bil motoren sitter i Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Dette er motoren til en kamerat av fatter... Har dessverre mistet resten av bildene av båten og motoren under disk tap Stikkord, kompressor matet bigblock, 1200 hester Edit: Fikk tak i noen bilder av en venn så her er flere bilder av den.. Endret 31. januar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Spoocy_Man Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 KONGE!!!!!! Mange gode bilder Denne kunne eg ha vendt meg til ja FINN FLERE!!!! Gjerne fra nettet... trenger ikkje væra noen du kjenner Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Opus: den der virka trykk må jeg si.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå