Spoocy_Man Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 æg he en sierra 2,0 is når æg kjøre med jave gass på flade vei i ca. 60 Kmt. fjuska an.. he nogen et tips eller to??? Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg har ingen anelse om hva "jave" betyr, men det kan hende at det er kondens i bensinen din. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 æg he en sierra 2,0 is når æg kjøre med jave gass på flade vei i ca. 60 Kmt. fjuska an.. he nogen et tips eller to??? Kunne du være vennlig å omformulere det litt? Jeg tror ikke jeg følger deg helt her... bfisk Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 tror det skal være jevn men veit ikke.. Lenke til kommentar
Spoocy_Man Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 okay..... Jeg har en Sierra 2,0 IS, Når jeg kjører med jevn gass og slett vei og ca. 60 Kmt. begynner den og fjuske.... har noen råd? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sjekk bensinfilter og tennplugger. I tillegg høres det ut som om dysene dine kan være tette. Kjøp deg dyserens (ikke fra bensinstasjon, men bilrekvisita butikk) og kjør den igjennom. Dersom det ikke hjelper, må de byttes. En eller flere. Akkurat hatt samme på audien til fattern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå