IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kommer meg ikke videre i dette spillet, det bare klikker/henger seg hele tiden. Musikken går videre mens bildet fryser.. Har noen av dere dette problemet? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Servicen på Spaceworld er genial, jeg sa jeg hadde problemer med spillet og jeg fikk ett nytt spill med en gang. Jeg tester det ikveld Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nå hvordan går det med ? Helt oppslukt ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fikk ett nytt uåpnet spill, det hjalp i en stund men det klikker fortsatt.. Er det noen som har noen lure tips? Jeg tviler på det er sånn klikkefeil på alle DC spillene, men så er DC spillene det eneste som ikke funker på maskinen min. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det treger ikke være spillet. Jeg hadde samme problem med Hunter på Xbox. Alle de andre spillene funket fint, men i Hunter så var lyden og slikt helt klikk i filmene. Jeg må begynne å spille DC, men kan ikke holde på med så mange om gangen. Spiller liksom FFX-2, Jak2, VF4evo, og vil begynne på Kingdom Hearts også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå