Caliber Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei, noen som kunne forklare meg hvordan jeg gjør dette slik at jeg kan dele filer/printere osv.? Har allerede prøvd, men det gikk ikke så bra,,, Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Noen i det hele tatt...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du aktivert/installert fil og printer deling på 98 maskina ? Firewall ??? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har du aktivert/installert fil og printer deling på 98 maskina ? Firewall ??? Takk for at du svarer. Alt jeg har gjort er å sette opp deling av internett mellom de to gjennom en switch (som fungerer) og kjørt veiviseren for å sette opp et hjemme-LAN på win-xp maskinen. I veiviseren lager jeg en diskett som jeg skal kjøre på pc'en med win 98se, og d har jeg gjort. Hva mer trengs? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du sjekket om Firewallen er aktivert på XP-maskina ??? Hvis den er det, deaktiver den ! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har du sjekket om Firewallen er aktivert på XP-maskina ??? Hvis den er det, deaktiver den ! Dette er gjort! Nå, hvordan får jeg sendt filer fra/til xp-maskinen, og hvordan deler jeg skriveren som er koblet til win 98 maskinen? mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Explorer slutter å svare når jeg trykke på "view workgroup computers" Mvh, Haakon Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ctrl + win(flagg) + f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå