Yeahright Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har tatt ut hk og hengt det på veggen. Men fikk et STORT problem. Pros er på 63 grader i "hvile modus". Hadde jo håpet at den ville bli kaldere. Den var på ca 43 grader i kabinettet. Lurer nå på om jeg skal ta inn kald luft fra ventilen rett over. Men da senker jeg ogsp tempen i rommet. Og det er jo ikke noe særlig nå på vinteren. Noen forslag? Har foresten bilder, men ingen plass å legge dem. Det ser jo litt stilig ut! Lenke til kommentar
felge Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 fyr ut bilder da, du kan eventuellt bruke skoleportalen.no hvis du har bruker der ? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 PM meg så skal jeg legge ut bilder for deg. Lenke til kommentar
Sven_O Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har tenkt på den løsningen jeg og, du får jo ikke samme mulighet til luftgjrnnomstrømning som i et godt ventilert kabinett, mn hvis den henger på vegger burde jo den varme lufta gå opp over, og det burde være nok med ny og kjøligere luft til å erstatte denne. hmm, henger den høyt oppe? varmt i rommet? kom med bilder a Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har tenkt pA en liten ting.. er det mulig A legge hele pc'n i en svart sOppel sekk og taipe inngangen godt igjenn og legge den inni frysern eller sette den ute? mA jo vaere ideelt for en computer som er klokket, eller? Legg ut bilder da, Yeahright!! ThaAndre Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Neppe lurt om du ikke har planer om å slå din egen rekord på 63 grader. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hva med å lage en kasse rundt hk'et med plexi eller noe sånt og ta en rør fra ventilen og ned i kassen, + noen vifter...må jo bli kult da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå