Gå til innhold

Problemene fortsetter...

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en lang post her tidligere, under hovedkort, prosessor og minne. Har fått mange svar, men hittil uten nytte. Jeg har problemer med PC'n, i den form av frys og feilmeldinger i Windows. Jeg formaterte idag for 4. gang på 1 mnd, med et OS jeg ikke har lagt in før (annen CD). Får feilmld under installasjon av windows også.

Idag da jeg senest gjorde det, var det såvidt jeg fikk formatert disken. Jeg kjørte føst en NTFS ikke-quick format, og etter 30 min/30% så fikk jeg melding om at det var feil på harddisken, og at ikke operasjonen kunne fortsette. Jeg gikk inn i Raid BIOS og formaterte 03% derifra, da jeg plutselig kom på at jeg hadde partisjonert disken, og at all backupen min lå på 10GB delen. Det var akkurat disse 10GB jeg ikke skulle fjerne. Dreit meg virkelig ut. Uansett, etter mange forssøk på formatering, fikk jeg det til slutt til (fikk feilmeldinger under installasjon fordet).

Når jeg endelig kom inn i Windows og installerte noen drivere osv, så frøys PCn... Pcn oppfører seg også rart generelt, da den noen ganger bruker rundt 10sek på og åpne feks en install fil, og de 10 sekene er frys.

Jeg mistenker nå selvfølgelig min Seagate Barracude 80GB s-ata disk som problemet i PCn min.

Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?

Helt fortvila..

Mvh Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...