Gå til innhold

MSN på LINUx

Anbefalte innlegg

TAKK TAKK ! <3 det funket , men bare 1spm til :p hvordan browser jeg harddisken min med Linux? siden jeg må finne MSN mappa og lage en svar veit

Flott!

Hvor vil du ha snarveien? Har du KDE, Gnome etc? Prøv å høyreklikke, det gir deg ofte en del valg. ("Opprett oppstarter" i Gnome) Så fyller du ut navn etc, og i kommandofeltet skriver du home/vlnt/MSN/msn/aMSN (evt wish home/vlnt/MSN/msn/aMSN).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:scared::cry: alltid når det bli fixa og jeg skal starte det kommer det opp en Error melding.. når jeg logger meg på MSN så kommer jeg ikke inn :|

bad menu entry index "Change nick..."

bad menu entry index "Change nick..."

while executing

"$m entryconfigure $e -state $s"

(procedure "configureMenuEntry" line 2)

invoked from within

"configureMenuEntry .main_menu.actions "[trans changenick]..." disabled"

(procedure "cmsn_draw_offline" line 90)

invoked from within

"cmsn_draw_offline"

(procedure "logout" line 28)

invoked from within

"logout"

(procedure "::MSN::ReadNS" line 20)

invoked from within

"::MSN::ReadNS"

(procedure "read_ns_sock" line 5)

invoked from within

"read_ns_sock"

Lenke til kommentar

Gaim følger med i Fedora distroen, så da regner jeg med at den følger med i RedHat(???)

Isåfall er det bare å oppdatere den via f.eks. YUM eller up2date... sitter på Fedora nå og kjører Gaim fint mot MSN!

På hovedmaskinen min kjører jeg Mandrake med KDE, da bruker jeg Kopete, synes egentlig Kopete er bedre, men har ikke giddet å installere det på Fedora siden jeg kjører Gnome her, og vet ikke helt hvordan det ville blitt sånn rent GUI-messig?

aMSN synes jeg hadde forferdelig dårlige fonter, har også prøvd Kmess uten at jeg var spesielt imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...