HondaNSR Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen som har prøvd å skrive meldinger med SX1 og som ellers har prøvd telefonen? Har ganske lyst på den men vil vite om det er noe å satse på.. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 har testa å skreve meldinger på den... litt uvant i begynnelsen, men ellers en kjempe telefon Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Sitter å skriver på en nå, det går heilt greit! Kjempe telefon hadde det ikke vært for softwarefeilene(kameraet funker ikke) Endret 31. januar 2004 av ludvig Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempe telefon hadde det ikke vært for softwarefeilene(kameraet funker ikke) eh... kanskje gå på rep??? fin telefon; men tastaturet er helt føcka.... klarer d bare ikke... testa den under en litt lengre periode men alikevel fikk jeg d bare ikke til... 6600 er et bedre valg hvis du skriver mye sms ifølge meg... men ellers er sx1/6600 nesten jevngode... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg så en på bussen i går kveld som satt å skrev meldinger med en SX1, og han hadde hvertfall teken på det. Han skrev mye fortere enn jeg skriver på min telefon med vanslig tasteoppsett (så det hvertfall ut som). og jeg er ikke av de som skriver seinest (selv om jeg heller ikke er av de raskeste) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Kjempe telefon hadde det ikke vært for softwarefeilene(kameraet funker ikke) eh... kanskje gå på rep??? Har hatt den på rep. Dem klarte ikke å fikse problemet... Endret 31. januar 2004 av ludvig Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Så krev ny telefon da!!!! Jeg klarer i hvretfall ikke å skirve meldinger på sx1. Mem jeg har bare prøvd den i 10 min.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg klarer i hvretfall ikke å skirve meldinger på sx1. Mem jeg har bare prøvd den i 10 min.. Doh! Du må jo venne deg til den da, du kan ikke forvente å være en gud på meldinger etter 10 min Tok driiit lang tid for meg og min SE T610 også på SMS... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg klarer i hvretfall ikke å skirve meldinger på sx1. Mem jeg har bare prøvd den i 10 min.. Doh! Du må jo venne deg til den da, du kan ikke forvente å være en gud på meldinger etter 10 min Tok driiit lang tid for meg og min SE T610 også på SMS... Sånn som jeg skrev i det forrige innlegget skulle du tro at jeg ikke kunne skrive i det hele tatt! hehe Et par skriveleif... Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke noe problem å skrive, er kjempefornøyd. Har oppgradert software til 06 og telefonen har sluttet og henge seg og tar bra bilder. FW 07 kommer visst i februar, gleder meg........ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempe telefon hadde det ikke vært for softwarefeilene(kameraet funker ikke) eh... kanskje gå på rep??? Har hatt den på rep. Dem klarte ikke å fikse problemet... ....krev ny telefon da? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempe telefon hadde det ikke vært for softwarefeilene(kameraet funker ikke) eh... kanskje gå på rep??? Har hatt den på rep. Dem klarte ikke å fikse problemet... ....krev ny telefon da? Jobber med saken, men tror dem har tatt helg(hwb.no) Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Å skrive på sx1 er no problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå