Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ironien går på det idiotiske å tro at alle som er intelektuelle eller smarte er enige. Beskrivelsen er en klisje på den selvgode intelektuelle typen som tror han/hun vet alt så mye bedre enn de som støtter Bush. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det er mye som blir åpenbart når man får det fortalt. Endret 2. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du er en dårlig kverulant. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du er en dårlig kverulant. Og du ligger an til en advarsel dersom noen moderatorer leser dette. Alt jeg har gjort var å påpeke en ironi som åpenbart ikke alle forsto. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 JBlack: Neh, hvorfor få advarsel av noe slikt? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 JBlack: Neh, hvorfor få advarsel av noe slikt? Fordi det er personangrep og dermed ødeleggende for tråden. Men nå lar jeg det ligge for min del, det var ikke min mening å skape noen lang diskusjon ut av det. Jeg syntes bare at ironien i beskrivelsen av den intellektuelle var svært god siden det faktisk er svært mange som faktisk argumenterer med at man må være dum for å støtte Bush. Nok om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå