Gå til innhold

Which America Hating Minority Are You?

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper alle som fikk 'You are an intellectual' skjønner at den er ment like ironisk som resten. "As an intelligent human being, your opposition to G. W. Bush is practically given." :D

Dette er NØYAKTIG slik mange som anser seg som intelektuell tenker, og ironien blir dermed serdeles treffende. :yes:

Meathead :evil:

Lenke til kommentar
Håper alle som fikk 'You are an intellectual' skjønner at den er ment like ironisk som resten. "As an intelligent human being, your opposition to G. W. Bush is practically given." :D

Dette er NØYAKTIG slik mange som anser seg som intelektuell tenker, og ironien blir dermed serdeles treffende. :yes:

Ironisk? NÅ kødder du vel med meg? :roll: Litt artig hvordan du prøver å snu flisa helt rundt, dog, godt forsøk.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Ironisk? NÅ kødder du vel med meg? :roll: Litt artig hvordan du prøver å snu flisa helt rundt, dog, godt forsøk.

Snu hvilken flis rundt?

Tror du ikke at den beskrivelsen er ironisk? Tror du at hele greia et en anti-Bush greie for å fremheve at Bush er dum, og alle smarte mennesker bør forstå dette?

Lenke til kommentar

Snu hvilken flis rundt?

Tror du ikke at den beskrivelsen er ironisk? Tror du at hele greia et en anti-Bush greie for å fremheve at Bush er dum, og alle smarte mennesker bør forstå dette?

An E for Effort.

Du kan ikke benekte at det er mye fishy med Bush helt generelt, og hvis man skjønner det fordi man er intelektuell fatter jeg ikke hvordan det kan tale mot ens fordel.

Lenke til kommentar
An E for Effort.

Du kan ikke benekte at det er mye fishy med Bush helt generelt, og hvis man skjønner det fordi man er intelektuell fatter jeg ikke hvordan det kan tale mot ens fordel.

"Of course I understand irony, it's just like goldy and bronsy!" :roll:

Om antagelsen er rett eller ikke er irrelevant. Ironien går på det idiotiske å tro at alle som er intelektuelle eller smarte er enige. Beskrivelsen er en klisje på den selvgode intelektuelle typen som tror han/hun vet alt så mye bedre enn de som støtter Bush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...