fy_pokkers Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 I'm an intellectual fekkar! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hmmm eg og joachimR som meatheads...... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmmm eg og joachimR som meatheads...... Ja uff... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 You are a terrorist... Men når jeg tok den seriøst, ble jeg intellectual (nutcase) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Strap on your TNT vests, because... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 TNT vests finnes det? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 TNT vests finnes det? hvordan tror du selvmords bomberene gjorde det i gammle dager da? gikk med en kasse TNT på ryggen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 At JokkeR blei meathead var jo i grunn ingen overraskelse.. US-fanboy to the limit Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Put on your thinking cap... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 @sadogoat: Interessant sig. Har du kikket på American Nihilist Underground Society? Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg sier meg fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 @sadogoat: Interessant sig. Har du kikket på American Nihilist Underground Society? Indeed, having linked the world via an Internet and television/radio/newspaper network, we can now see how uniformly true it is that most people (80% was one qualified estimate) are utterly unfit to make any decisions larger than what to have for lunch. These are not ready for the kinds of decisions that modern governments, law, industry and philosophy demand. Those who can, should do, but those who cannot will only get in the way. Dette er en typisk tanke. Slik tenker bl.a. eliten i USA. Helt forkastelig spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå