nvanrekurb Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 har lagt merke til at prisen har sunket betraktelig på denne ram brikken, er det noen som har noen formening om denne brikken vil passe med en et athlon 64 basert oppsett? skal kjøpe audio pc, og foretrekker athlon64 p.g.a lavt strømforbruk (lite viftestøy), trenger 2gb ram, og jeg forstår det slik at 754 kun har 3 minnekontrollere, og at jeg derfor trenger minst en 1gb brikke for å få plass til 2gb ram (1gb+512mb+512mb) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 virker som den modellen du sikter til (etter et raskt søk i prisguiden) er 2*512 .. altså en dual pack, og ikke en brikke.. Lenke til kommentar
nvanrekurb Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 takker for svar https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15693 det er kun bilde av en brikke, men jeg ser i produktbeskrivelsen at det står 2*512, så du har nok rett. Du vet ikke om noen annen gb brikke som er på trappene her til lands? Jeg vurderer intel p.g.a 4 ram slotter, men støyen blir et stort minus ettersom prosessor vifta blir det mest støyende elementet i sonata kabinettet som jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå