Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bittorrent nedlastning, TREEEGT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vis du har brannmur? opne portan!!?? :roll:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

xOleBole.png

Ille nok så husker jeg ikke/finner jeg ikke passordet jeg fik til å åpne linja mi, som jeg trenger til å åpne porter. Åssen skrur man av ngt firewllen?

Lenke til kommentar

Kan diskuteres om denne er rett postet eller ikke, men siden det du spør om så gjelder det mest protokollen.

Hvilken klient bruker du? Hvis du bruker orginalklienten så er det ikke så rart du får dårlige hastigheter. Kort sgt den er ikke noe å hoppe i taket.

Les guiden min så kan du lese en del om BitTorrent og hvilke klienter som er å anbefale.

Lenke til kommentar

hadde samme problemet som dere, helt til jeg stillte max uploads per torrent til 2, dvs programmet bare laster opp til max 2personer samtidlig, da gikk det plutselig mye fortere ned også (60-70kb/sek), selv om jeg bruker all båndbredde ut på de 2 personene.

(kanskje litt klønete forklart men, poenget mitt er at når jeg lastet opp til 4-5personer på en gang, så gikk download'en min gørrtregt uansett, men når jeg bare laster opp til 2personer sammtidig, så går download'en i helt vanlig hastighet, selv om den totale opp-hastigheten generellt sett er nøyaktig den samme med 2 personer, som med 4-5)

(ps. tror forresten du burde fjerne linken P@yNe, du skjønner nok hvorfor hvis du bare tenker litt etter :) )

Lenke til kommentar

Hmmm.. torrents er ett supert produkt og trenger ikke ha noe med backup å gjøre. Linux ISOer er vell ett av de mest geniale eksemplene. Istedet for å distribuere en ny version fra noen få stakkars servere blir det via denne teknolologien distribuert og kan nå flere kjappere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...