FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei, noen som har en tanke på hva som gjør min bittorrent nedlastning så treg? Går jo i maks 10kbsek! Bruker [link fjernet av moderator] NextGenTel ADSL... Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) vis du har brannmur? opne portan!!?? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 31. januar 2004 av The Cable Guy Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 vis du har brannmur? opne portan!!?? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Ille nok så husker jeg ikke/finner jeg ikke passordet jeg fik til å åpne linja mi, som jeg trenger til å åpne porter. Åssen skrur man av ngt firewllen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 WEEE! Nå har jeg en som går i 20 her Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor "bra" upload har du på den linja di a? for jo raskere du laster opp jo fortere laster du ned... Funker helt fint for meg... Bruker TorrentStorm (standard client 3.3) og [link fjernet av moderator] Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Har Bravo linje, dvs 384 kb/sek upload såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Prøv novatorrent, den er kjapp: www.novatorrent.com Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det meste jeg har klart å kjøre er 30 kb/s med en 1024/256 linje... til sammenligning klarer jeg 100 kb/s andre steder... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan diskuteres om denne er rett postet eller ikke, men siden det du spør om så gjelder det mest protokollen. Hvilken klient bruker du? Hvis du bruker orginalklienten så er det ikke så rart du får dårlige hastigheter. Kort sgt den er ikke noe å hoppe i taket. Les guiden min så kan du lese en del om BitTorrent og hvilke klienter som er å anbefale. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Med NGT 1500/512 linje pleier jeg og ligge mellom 100kb/s og 200kb/s med Novatorrent.. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hadde samme problemet som dere, helt til jeg stillte max uploads per torrent til 2, dvs programmet bare laster opp til max 2personer samtidlig, da gikk det plutselig mye fortere ned også (60-70kb/sek), selv om jeg bruker all båndbredde ut på de 2 personene. (kanskje litt klønete forklart men, poenget mitt er at når jeg lastet opp til 4-5personer på en gang, så gikk download'en min gørrtregt uansett, men når jeg bare laster opp til 2personer sammtidig, så går download'en i helt vanlig hastighet, selv om den totale opp-hastigheten generellt sett er nøyaktig den samme med 2 personer, som med 4-5) (ps. tror forresten du burde fjerne linken P@yNe, du skjønner nok hvorfor hvis du bare tenker litt etter ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 *kremt* Noen som bryter reglene her? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Åpne port: 6881 - 6999 så er du i boks.. og så tester du på en med mange peers og seeds.. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Regler er så mangt.. det kan da hende han har tatt backup av noe eget på en annen maskin, så har han lagt torrenten på suprnova, og så skal han kopiere det over på en annen maskin han har.. regler kan defineres.. hihi Lenke til kommentar
plex- Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hmmm.. torrents er ett supert produkt og trenger ikke ha noe med backup å gjøre. Linux ISOer er vell ett av de mest geniale eksemplene. Istedet for å distribuere en ny version fra noen få stakkars servere blir det via denne teknolologien distribuert og kan nå flere kjappere. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Får ikke denne [link fjernet av moderator] til å fungere jeg. Får en feilmelding "Connection Refused." Noen som vet hva som er årsaken, og hva jeg må gjøre? Kanskje litt OT dette her... Lenke til kommentar
Swein Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hehe.. Kommer på det samme hvor dere finner torrentene... Det kommer ann på hvor mange som du kobler deg til som uploader til deg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Bittorrent er lovlig Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bittorrent er lovlig Bittorrent er vel lovlig. Men kan du si med hånden på hjerte at du laster ikke ned warez og ikke besøker warez siter? (Noe du ikke kan si, siden innleggene dine allerede av blitt sensurert av moderatorer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå