hifiman Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei alle sammen Nå har jeg skaffet meg datakabel og Lasta ned Siemens Data suite Til Min Siemens C60 Jeg får til overføre bilder og ringetoner til telefonen.. Men hvordan får jeg till å overfører java spill til telefonen har ikke peling hvordan jeg gjør det. Lurer også på om det finnes en noe andre programmer som jeg kan bruke Takk for all hjelp som jeg kan få Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Java spill kan du laste ned fra nettet via telefonen (f.eks. fra my-siemens.com) Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Ok.. Men det var ikke helt det jeg lurte på Hvordan overfører jeg java spill fra data maskina mi til Mobilen ???? Endret 31. januar 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg tror ikke Siemens Data Suite fixer det skjønner du. Jeg har akkurat samme programmet selv, da jeg har en Siemens M55 Iridium. Derfor sa jeg at du måtte bruke telefonen for å laste ned spill........... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Selvfølgelig kan du overføre javaspill med Siemens Data Suite. Et javaspill til mobilen har 2 filer. En Jar fil og en Jad fil. Legg disse filene i en katalog som du kan kalle for hva som helst. Så legges bare denne katalogen inn i filssystemet på Mobilen din- Under: /Java/-->/jam/--> din katalog med jar og jad . Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hifiman Skrevet 31/01/2004 : 14:12 Lurer også på om det finnes en noe andre programmer som jeg kan bruke Se på midlet.org som du finner her : her Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg Finner Ikke java menyen på min telefon... Kun Surf & Fun->Games Hvor finner jeg den menyen da ... ? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Du finner det i den menyen som har en sånn mappe på seg. Tror den er under meldinger.. Har ikke c60 så vet ikke helt, sorry.... Endret 1. februar 2004 av Kamera Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) hifiman Skrevet 01/02/2004 : 16:45 Jeg Finner Ikke java menyen på min telefon... Kun Surf & Fun->Games Hvor finner jeg den menyen da ... ? Når du kobler til telefonen din med kabel og åpner Siemens Data Suite. Har ikke du et ikon på venstre meny som heter Data Exchange Software? Trykk på den og du skal få opp filutforskeren på telefonen din! Prøv det. Da får du opp flere mapper. En heter Java og under denne katalogen finner du ei mappe som heter Jam! Og tror ganske sikkert at du finner denne menyen på telefonen din ! Da skla den hete utforsker! Utforskeren viser hva slags filer du har inne på telefonen din! Endret 1. februar 2004 av Xpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå