Gå til innhold

Post dine største tabber her ved OC!


Malvado

Anbefalte innlegg

tja har vel vet borti mage av feilan da .. flippa den røde kanppen på pus over .. på skole maskin .. dagen etter hadde alle en tapbit over den knappen :roll:

 

har svid alle psi portan på et kg7 Hk di tålte ikke at cpu hadde en temp på 90Ccpu overlevde og er i bruk i dag (xp 1600) det var kjøle vifta som stoppet.

har og en xp 1400 som mangler et hjørne .. den funker å .. skadet når jeg satte på kjøler .. hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen

har og drept en gammel åå husker ikke hva di datan heter .. jo tiki 100 eller noe i den duren .. kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg .. skole maskin lærer ikke blid etter på

Du kan gjerne holde deg LANGT unna min maskin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja har vel vet borti mage av feilan da .. flippa den røde kanppen på pus over .. på skole maskin .. dagen etter hadde alle en tapbit over den knappen :roll:

 

har svid alle psi portan på et kg7 Hk di tålte ikke at cpu hadde en temp på 90Ccpu overlevde og er i bruk i dag (xp 1600) det var kjøle vifta som stoppet.

har og en xp 1400 som mangler et hjørne .. den funker å .. skadet når jeg satte på kjøler .. hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen

har og drept en gammel åå husker ikke hva di datan heter .. jo tiki 100 eller noe i den duren .. kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg .. skole maskin lærer ikke blid etter på

Du kan gjerne holde deg LANGT unna min maskin

hva du mener .. det meste virker jo på et eller anna vis da ...

Hk virker jo men uten psi slotter

har aldri du ødelagt noe i din data da?? + det er jo folk her som har knust mer en meg

Lenke til kommentar
tja har vel vet borti mage av feilan da .. flippa den røde kanppen på pus over .. på skole maskin .. dagen etter hadde alle en tapbit over den knappen :roll:

 

har svid alle psi portan på et kg7 Hk di tålte ikke at cpu hadde en temp på 90Ccpu overlevde og er i bruk i dag (xp 1600) det var kjøle vifta som stoppet.

har og en xp 1400 som mangler et hjørne .. den funker å .. skadet når jeg satte på kjøler .. hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen

har og drept en gammel åå husker ikke hva di datan heter .. jo tiki 100 eller noe i den duren .. kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg .. skole maskin lærer ikke blid etter på

Du kan gjerne holde deg LANGT unna min maskin

hva du mener .. det meste virker jo på et eller anna vis da ...

Hk virker jo men uten psi slotter

har aldri du ødelagt noe i din data da?? + det er jo folk her som har knust mer en meg

Joda, men "hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen" og "kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg"....

Lenke til kommentar
Skulle klokke en amd 2200+. startet opp, håpet på at den skulle passere 2500+.

den booter kjempe fint på 917mhz.... *hodet i veggen*

 

Hadde glemt at den booter med 5.5x multiplier i stedet for 12.5x som jeg hadde satt på.

 

Tabbe...

Veldig uforståelig melding må jeg si, selv om jeg mener at jeg kan en god del OC

Lenke til kommentar
Skulle klokke en amd 2200+. startet opp, håpet på at den skulle passere 2500+.

den booter kjempe fint på 917mhz.... *hodet i veggen*

 

Hadde glemt at den booter med 5.5x multiplier i stedet for 12.5x som jeg hadde satt på.

 

Tabbe...

Veldig uforståelig melding må jeg si, selv om jeg mener at jeg kan en god del OC

Les Workaround Guide på

 

http://www.overklokking.no/cpu/amd_workarounds/index.html

 

Multipler på 12.5x er noe dritt

Lenke til kommentar
tja har vel vet borti mage av feilan da .. flippa den røde kanppen på pus over .. på skole maskin .. dagen etter hadde alle en tapbit over den knappen :roll:

 

har svid alle psi portan på et kg7 Hk di tålte ikke at cpu hadde en temp på 90Ccpu overlevde og er i bruk i dag (xp 1600) det var kjøle vifta som stoppet.

har og en xp 1400 som mangler et hjørne .. den funker å .. skadet når jeg satte på kjøler .. hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen

har og drept en gammel åå husker ikke hva di datan heter .. jo tiki 100 eller noe i den duren .. kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg .. skole maskin lærer ikke blid etter på

Du kan gjerne holde deg LANGT unna min maskin

hva du mener .. det meste virker jo på et eller anna vis da ...

Hk virker jo men uten psi slotter

har aldri du ødelagt noe i din data da?? + det er jo folk her som har knust mer en meg

Joda, men "hørte en knase lyd men gad ikke bry meg og bare startet maskinen" og "kasta hele driten ut av vinduet fra 4 etg"....

vel tiki 100 er jo ikke akkurat noe super maskin da .. var ikke det i 96 heller .. noe ala comandore .. er det ikke noen som har hørt om tiki maskiner

 

den prosesoren vare vel egntilg sånn virker det så virker det .. og hvist ikke så var var det krise .. ikke noe poeng og se hvor ille det ser ut da

Lenke til kommentar

Byttet også den volt greia bak på kabinettet for et par år siden. En gnist, og masse røyk. Dette var før jeg egentlig kunne noe særlig om data, så jeg hadde kjøpt den på "bonus" og dro ned og reklamerte. Bonus var noe annet enn elkjøp, de tok den inn til gratis reprasjon. Bare PSU'en var skadet, så de byttet den. Så går det en uke og jeg greier å gjøre akkurat det samme IGJEN.

Stikker ned på Bonus, fyren bak kassen ser litt rart på meg og spør om jeg ikke har vært inne med samme problem før. Heldigvis fixer de den igjen for meg gratis. Når jeg fikk den tilbake var det festet en hvit tapebit over volt controllen hvor det sto "Ikke rør" :D

 

Har også greid å svi et HK og en rambrikke ved å bare sette brikken halveis nedi (hadde dårlig tid).

Lenke til kommentar
Byttet også den volt greia bak på kabinettet for et par år siden. En gnist, og masse røyk. Dette var før jeg egentlig kunne noe særlig om data, så jeg hadde kjøpt den på "bonus" og dro ned og reklamerte. Bonus var noe annet enn elkjøp, de tok den inn til gratis reprasjon. Bare PSU'en var skadet, så de byttet den. Så går det en uke og jeg greier å gjøre akkurat det samme IGJEN.

Stikker ned på Bonus, fyren bak kassen ser litt rart på meg og spør om jeg ikke har vært inne med samme problem før. Heldigvis fixer de den igjen for meg gratis. Når jeg fikk den tilbake var det festet en hvit tapebit over volt controllen hvor det sto "Ikke rør" :D

 

Har også greid å svi et HK og en rambrikke ved å bare sette brikken halveis nedi (hadde dårlig tid).

:thumbs: *ROFL* :thumbs:

Lenke til kommentar
Byttet også den volt greia bak på kabinettet for et par år siden. En gnist, og masse røyk. Dette var før jeg egentlig kunne noe særlig om data, så jeg hadde kjøpt den på "bonus" og dro ned og reklamerte. Bonus var noe annet enn elkjøp, de tok den inn til gratis reprasjon. Bare PSU'en var skadet, så de byttet den. Så går det en uke og jeg greier å gjøre akkurat det samme IGJEN.

Stikker ned på Bonus, fyren bak kassen ser litt rart på meg og spør om jeg ikke har vært inne med samme problem før. Heldigvis fixer de den igjen for meg gratis. Når jeg fikk den tilbake var det festet en hvit tapebit over volt controllen hvor det sto "Ikke rør" :D

 

Har også greid å svi et HK og en rambrikke ved å bare sette brikken halveis nedi (hadde dårlig tid).

:thumbs: *ROFL* :thumbs:

AI AI AI.... :p

 

Jeg har også prestert i og "røre" voltcontroller'n(se reply i denne topicen)....

 

Men to ganger....! :thumbs:

men en ting, hvorfor trykket du på den i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har ødelagt på min pc (flaks som jeg har) er den ene skruedingsen som sitter bak på skjermkortet der du skrur inn kontaktene :p

Dette skjedde da jeg skulle installere VGA silenser og måtte bruke "litt" MAKT for å skru ut den lakka skruedubiditten :ermm:

Jeg løste dette ved å lirke ut den brekte biten av hullet å stjele en fra et eldret skjermkort som "merkelig nok" passet helt perfekt (sikkert en eller annen gammel standard) :D

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...