YBD Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) I går ringte jeg til mpx, og en hyggelig dame lo litt av saken og skulle finne ut av hva som var skjedd og deretter ringe meg opp igjen. Hun ringte i dag, og det virket ikke som hun helt hadde funnet ut hva som var skjedd, men de skulle sende meg en helt ny eske med kamera. De var ikke så opptatt av å få den andre esken i retur, så det betyr at jeg har et ekstra sett med batteri og ledninger Flott at de ordner opp i dette! Uansett ville jeg ikke gitt de en særlig god karakter, med riktige rutiner burde jo dette aldri skjedd. Endret 3. februar 2004 av YBD Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er LOV å gjøre feil, og når de i tillegg prøver å virkelig rette opp i problemene, ser jeg ikke hvorfor man skal se på MPX som useriøse eller dårlige. _ johanf Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har kun kjøpt fra MPX det siste året, og er strålende fornøyd med pris/frakt og service. Venter faktisk på en ny pakke derfra nå. En glipp som denne kan skje alle, har hørt om mange flere som har opplevd dette med bl.a.Komplett, og jeg har selv opplevd det fra MCOM men de var også svært behjepelige og ordnet opp. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Og ett ekstra sett med batteri og ledninger, er vel ikke å forakte... Mange andre selskaper hadde mest sannsynlig laget ett riktig ###### for å få tilbake den esken, før du fikk en ny en... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Og ett ekstra sett med batteri og ledninger, er vel ikke å forakte... Mange andre selskaper hadde mest sannsynlig laget ett riktig ###### for å få tilbake den esken, før du fikk en ny en... Hør, hør! Det der ville jeg kalle kjempeservice, gratis batteri da mann! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror nok at su skal gi dem mange ++++ for meget bra kundeservice, du fikk ekstra batteri og lader i prisen som en bonus. Tror ikke du skal klage... hvis du fremdeles ikke er fornøyd så må du begynne å handle i butikken rundt hjørne så får du se i esken før du betaler. Men da går du også glipp av mye penger ettersom butikken rundt hjørne som regel er en del dyrere en å handle på nett. Handler for godt over 100 000,- hvert år på nettbutikker og en gang i blant kan det skje et glipp hos nettsjappene oxo. Og dette gjelder uansett hvilken sjappe det er snakk om.. RScue Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 God Å se at mine intrykk ikke gjikk til skamme.En ting jeg lurer på er om vekta på esken kunne vert et bevis for at kamera var oppi eller ikke?De veier vell ikke så mye,men vist den har vert på en nøyaktig vekt,og kamera var eneste du bestilte så kunne det vert interesangt å sett.Bare en tanke jeg tenkte høyt. Alt har jo uansett ordnet seg Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 MPX har jeg veldig gode erfaringer med...... bortsett fra en gang, da de ikke hadde den ene varen på lager. men det tåler jeg da en en sjelden gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå