Homme Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) med engang jeg starter pc'en og skal inn på i-nett så funker ikke i-nett. jeg klikker på adsl ikonet (har telenor adsl) så skjer det ikke noe, så jeg må vente i flere minutter før maskinen plutselig begynner å jobbe og jeg kan koble meg opp. noen som vet hva som er feil? alt annet funker, bare internett som ikke funker. Endret 31. januar 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Grunnen er at maskina di har for mange applikasjoner som skal startes opp ved oppstart. Formater hvis du ikke gidder å vente Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 jeg har akkurat formater og har bare de nødvendige tinga som starter ved oppstart så tviler på at det er det.. men takk for forslag Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøpte meg en SMC med brannmur innebygget, hadde AKKURAT samme problem, nå hopper den på nett med en gang og jeg slepper og vente 5minutter. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 ok takk for tips Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjøpte meg en SMC med brannmur innebygget, hadde AKKURAT samme problem, nå hopper den på nett med en gang og jeg slepper og vente 5minutter. Det virker ikke som om det er det som er problemet. Poblemet er at han kjører noen tunge programmer på STARTUP. Tipper at det lagger mye de første minuttene... Stemmer det? I så fall: Run / Kjør Startup / Oppstart Så fjerner du alle programmene fra listen. Er det noe spesielt du trenger er det jo mulig å åpne disse manuelt når du får behov for det! Jon Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 er ikke det.. har gjerne alt som var der uten hell.. bare i-nett som "lagger".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå