J0ppe Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei! Jeg sitter på et sapphire 9500 (ikke pro) og har lyst til å softmodde det til 9700 som en venn. Jeg fikk drivere å sånt av han på lanparty. Har hørt det må ha en rambrikke som er formet som en L. Hvis jeg tester og det ikke går, hva skjer da? Kan jeg bare formatere eller slette deriverne? Eller blir det verre? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 bare uninstaller drivere, og du har et vnlig kort igjen Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 det er null stress. Har gjort det samme selv. bare modd kortet, hvis det ikke funker innstallerer du bare catalyst driveren på nytt. Så enkelt er det! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ok takk, prøver det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Husk at det er ikke alle som lar seg modde! Som du sa, minne må være forma som en L. Endret 31. januar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Er vel hjemme fra LAN. La inn driverne å det så ut til å virke fint helt til jeg skulle spille. Vanskelig å forklare, men jeg tror uspillbart forklarer det meste. Kan jeg teste noen andre drivere? Eller er det ingen sjanse for at mitt sapphire 9500 kan bli et 9700? Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er vel hjemme fra LAN. La inn driverne å det så ut til å virke fint helt til jeg skulle spille. Vanskelig å forklare, men jeg tror uspillbart forklarer det meste.Kan jeg teste noen andre drivere? Eller er det ingen sjanse for at mitt sapphire 9500 kan bli et 9700? Mener du at du fikk articacts? Eller skrudde PC`en seg av? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Er vel hjemme fra LAN. La inn driverne å det så ut til å virke fint helt til jeg skulle spille. Vanskelig å forklare, men jeg tror uspillbart forklarer det meste.Kan jeg teste noen andre drivere? Eller er det ingen sjanse for at mitt sapphire 9500 kan bli et 9700? Mener du at du fikk articacts? Eller skrudde PC`en seg av? Articacts, det blinket hvertfall noen firkanter når jeg spilte cs og wc3. Prøvde å starte 3dmark for å se om jeg fikk bedre score, men da hengte det seg med en gang på 370/300!. Men det kan jo skyldes overklokkingen. Er det noe håp for at det kan bli 9700? Endret 31. januar 2004 av J0ppe Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som vet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen kort gikk det jo ikke an å overklokke... kan hende du har et av de. Ellers prøv å klokke det ned igjen. kan hjelpe mot artifacts det. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm sikkert et slik et. Men heldigvis koster bare 9800 pro 2 lapper Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Altså, når du modder kortet så blir de fire siste pipelines aktivert, derfor blir kortet MYE varmere, derfor må du klokke gpu'en ned, da vil du mest sannsynlig bli kvitt artifactene. Det mest vanlige problemet med softmodding er at man får artifacts som minner om et sjakkbrett, men om du ikke har det så satser jeg mine .05$ på at det er varmen. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 du må flashe bios på kortet for å modde det til 9700pro Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) du må flashe bios på kortet for å modde det til 9700pro Neida, det trengs ikke. Har gjort dette selv Endret 1. februar 2004 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå