The Cable Guy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Skal ha internet på en bærbar med W-lan på. har en adsl modem og en brannmur tilkobla. branmuren har innebygd Switch. Skal e koble til ein aksesspunkt på branmuren. men ka ei må gjer etter ei he kobla den til???? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg vet ikke hvilken leverandør og hvilke produkter du har tenkt deg å bruke men jeg kjøpte meg en 3COM Wireless gateway. Koblet den gule kabelen fra NGT Routeren inn i WAN porten på Wireless gateway. Deretter fikk jeg opp en webside på PC'n hvor jeg satt den opp. Låste den til de mac adressene jeg skulle bruke den med etc. Veldig enkelt og greit egentlig. Godt dokumentert hele prosessen. Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) ei he bestilt en Dlink DWL-2000AP+ Trykk her for og sjå den. og ei har ikkje noko ruter. Endret 31. januar 2004 av The Cable Guy Lenke til kommentar
Aanes Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Koble aksesspunktet til brannmuren sin innebyggde switch. Mulig du må bruke krysskabel her. Dette skal i utgangspunktet være plug and play, men anbefaler deg å gå sette mac filter på aksespunktet. Får du trøbbel, referer til manualen eller ring d-link support. 800 12 240 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå