house Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hva med å bli høyrehendt ? verden er jo høyrehendt... ah, ok da.. ikke england da men.. who gives a damn ? Housey Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 jeg er også venstrehendt men jeg bruker høyrehånden på musen. jeg begynte med det bare ca 1 måned etter jeg fikk pc for første gang. det er litt ekelt i begynnelsen, men nå funker det helt topp for meg. det er jo en fordel siden du ikke kan bruke f.eks den musen du vil pga den ikke er god å bruke på venstre hånd. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 ...jeg er overasket over hvor mange som er venstrehendet her! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 23:23, SirHartge skrev:Tråden passer best under spilltilbehør, takk Når ble mus spilltilbehør? på spillkonsoler er det jo ikke engang med mus... Men uansett jeg har brukt den siden desember (med venstrehånden) og synes den sitter bra. den sitter selvsagt bedre i høyre men det bryr jeg meg ikke om. synes det mest negative er størrelsen. liker ikke store muser så veldig. (det hørtes kanskje mega-teit ut ) Caveman: jeg har faktisk vurdert å bytte til høyrehånd. det tar vel ikke mer enn en måned før jeg blir vant til det? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Hvorfor bytte ? Når man er kjevhent så er det en "grunn" til det! MEn vil alltig kunne prestere best med venstre hånd! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 17:17, GeeZuZz skrev:Når ble mus spilltilbehør? på spillkonsoler er det jo ikke engang med mus... Jepps, mus trenger på ingen måte å være spilltilbehør. Quote: Hvorfor bytte ?Når man er kjevhent så er det en "grunn" til det! MEn vil alltig kunne prestere best med venstre hånd! Kommer nok litt an på hvor kjeivhendt du er. De fleste av oss som som er venstrehendte er bedre med høyrehånda enn høyrehendte er med venstrehånda. Dersom du ikke er helt venstrehendt så burde høyrehånda di være god nok til å klare å bevege musa. Samtidig får du fordelen av du har den gode hånda til å dekke tastaturet som har rundt 100 flere knapper enn musa. Å bruke høyrehånda selv om du er venstrehendt vil jo også trene høyrehånda di da. Kjekt det :smile: Å bruke høyrehånda når du er venstrehendt er også meget praktisk når du er inne på de xx..øhm ja de sidene Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 fikk musa fra komplett i dag... :smile: men det hjelper ikke s mye) får vel ta en telefon til konplett i morgen... eller? jeg begynner allerede å vende meg til den... den er velding behaglig (med optical sensorer!) ER det none osm vet om det egentlig er noen store forskjeller på EN optical sensor eller TO? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Vel, selv om Dual Optical ikke har den aller høyeste DPI'en der ute så gjør det ingen ting. Jeg mente å lese et sted at den ene laseren tar over for den andre når den ikke får nøyaktig nok reading. Så dette er en spill mus eller en tegnemus, den er perfekt til alle ting hvor du absolutt ikke vil at musa skal henge etter og være glatt. Det er det den 2. sensoren hjelper for. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 ja det er ikke tvil om at musa er nøyaktig.... Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei. Hvorfor prøver du ikke denne musen? Logitech Cordless Optical Mouse http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl Passer godt for venstrehendte. John Chr. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 ja jeg gjør det trur jeg! Takk! (dette er min 400 melding ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå