eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei! Jeg er en sån fyr som er venstrehent... da kan noen mus være litt vriene å bruke :sad: noen som har logitech dual optical? eller vet hovrdan den er? Noen som har en mus å anbefalle? (bør være optial) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Har en prikk lik mus (trådløs optisk), og den fungerer ganske greit i venstre hånden. den tommelknappen blir jo en "lillefingerknapp" da, noe som gjør den litt vanskeligere å bruke. men det funker fint allikevel. Fuck logitech. tenker ikke på oss venstrehendte. de får meg til å føle meg som et ukomplett menneske. som om jeg er annerledes enn alle de andre. Jeg vil være som dere!! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 men den ligger fint? heller den ikke litt til venstre? er ikke det litt dumt? eller? ...vi venstrehente er ikke som alle andre!!! Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Men stave, det kan dere. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 ...fean... offor maa alle kloge sa fælt på stavlinga? ere det so nøye? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg synes musa ligger godt i venstrehånden min, jeg er ikke venstrehendt og prøvde førstegang nå. Anbefaler deg å dra til en databutikk å teste ut selv Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 ...jeg bor litt dumt til skjønner du, så det er ett stykke til en databutikk med den musa! (komplett.no) er kjekt å ha! ... men hvis dere mener den ligger godt i hånden... så stoler jeg på det! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Tråden passer best under spilltilbehør, takk Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 BEKLAGER men jeg viste ikke at det fantes no forum for muser! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Uhm, jeg er som sagt ikke venstrehendt. Jeg sklir ikke av musen, og har alle fingrene på musen uten trøbbel, eneste som passer litt dårlig er tommelknappen som da blir en lillefinger knapp. Det er en liten bul der som gjør at lillefingeren får en klump under seg, siden lillefinger ikke sitter så langt nede på hånden som tommel, dette kan sikkert bli irriterende etter 1måneds bruk eller.no. Jeg ville antagelig heller godt for en litt dårlig presisijon venstrehendt mus, enn en ubermus som ikke er helt god for venstrehendte. Vent i alle fall noen dager til et par andre venstrehendte stikker innom, men har du ingen lillefinger så er musa perfekt ;P Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg er heller ikke venstrehendt, og prøvde det også først nå, og jeg kan ikke si jeg anbefaler Dual Optical til deg. Får jo være opp til deg, men virket for meg som en ELENDIG mus for venstrehendte. Tror Microsoft sine er bedre til dette, men er ikke helt sikker da.. [ Denne Melding var redigert av: s_18 på 2002-03-13 23:39 ] Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg er kjeihvendt og har den musa.. den er utrolig digg :smile: Fusker ikke p.g.a dual laser , og god å holde i og.. funker helt fett for meg.. tok ikke mange timene å bli vandt til den nei .. Anbefaler sterkt :smile: Bruker lillefingeren på den side knappen .. så funker fett det Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 ...kanskje jeg skal gå for den likevell?!? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Kanskje en ide, er selv venstrehent og bruker for øyeblikket logitekk symmetrisk ball(e)mus, pga at optisk er skjev. Den så ganske brukbar ut da, kanskje jeg skal skaffe en (optisk=dgig). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 DualOptical KAN være litt vanskelig å bruke for keivhendte... Og sånn som det er med 1337-musene til Logitech, så krever dem uansett en viss tilvenningstid. Til en keivhendt, som ikke trenger så ekstremt bra mus, vil jeg anbefale LogitechPilot. (Jeg er høyrehendt. Har MousemanDualOptical og WingmanGamingMouse. De rocker.) Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Er venstre hendt og bruker den musa. Den funker helt greit. Jeg ville ikke gå for MS sine optiske muser, siden hellingen på disse er enda værre enn på logitech sine. Det er egentlig veldig synd at vi ikke kan få en skikkelig mus for oss som er venstre hendte. *snufs* ikon Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg trodde MS sin optiske trådløse mus kanskje var enda bedre. Vet de har modeller som er ganske symmetriske og jeg mente den siste trådløse explorer musa deres var en av disse. Forøvrig er Logitech sin trådløse optiske mus designet for høyrehånd(og denne er vel designmessig lik dual?), tviler på at det er noe bra i lengden for hånden å bruke en slik mus. Lenke til kommentar
Scienide Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 MS IntelliMouse Optical er symmetrisk, mens IntelliMouse Explorer skrår litt. Explorer'n kan være litt plunder for venstrehente, men den er på langt nær så ekstrem i formen som f.eks. Logitech iFeel MouseMan. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Noen som har sett IFeel Mouse? den er optisk og har innebygd "vibrator" noen som har noen erfaringer med denne? den er ganske enkelt designet så den skulle passe for både venstrehendte og "vanlige " Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Sjekket på komplett, der har de faktisk skrevet om musene passer for venstrehendte. Du må trykke på linken da. Dessuten er det vel ikke så vanskelig å se om musen passer eller ikke, er det litt design på den kan du bite deg på at den er for oss retthendte :smile: Sikkert noen som lurer på hva litt og hva mye design er, men det får dere finne utav selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå