Gå til innhold

Er T600 OK? (ringe/ sende sms?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende fornyød jeg i alle fall. Glimrende telefon. Bruker synk mot outlook i bluetooth, ypperlig biz verktøy.

Edit: Uff det var flaut.. visste ikke at den fantes en gang, trodde du hadde bomma, sorry. :blush:

Endret av larskrru
Lenke til kommentar

Etter min mening er t600 den eneste telefonen som kan måle seg mot Nokia når det gjelder skriving av sms, da med tanke på respons og hvor lett det er å treffe tastene. Har sett folk selge brukte for 300 - 500.

Hvis du bare skal ha en telefon til å ringe/sende sms er t600 på top3 hos meg iallefall :)

Lenke til kommentar
Telefonen er liten og enkel men desverre MYE feil på denne modellen.... :(

Øh.... Som hva da?

Antenna mi røk for en tid tilbake. Hadde signal i fem sec hver halvtime elns. Nå er den nye jeg fikk inne på service fordi hele operativsystemet gikk ape. Så ut som om den rett og slett restartet med gjevne mellomrom. Ble oftere og oftere til den ikke ville mer i det hele tatt. Og den telefonen har jeg behandlet PENT

Brukt for 3-500 kroner?!? det er jo mindre enn hva en 8210 går for. Ogjeg som punget ut med 2500,- ny for under et år siden... Tror fakrisk nypris hos expert ligger på over 2000 enda, så da blir jeg litt skeptisk til bruktpris på under 7-800,-

Endret av enden
Lenke til kommentar

Som de andre sier her på disse sidene, den er geniaql for SMS bruk. Det eneste som er litt trist er at når du legger til ord så er de inne på telefonen en stund før de forsvinner. Blir ikke lagret. Grunnen kan jo være at de forsvinner når en slår av telefonen.. Det er jeg dog ikke sikker på.

Til å ringe med er den grei, men den har litt det samme problemet som et par andre SE telefoner jeg har vært borti, nemlig t100 og t200. Disse får fort for svakt signal, mens en nokia gjerne hadde fått helt greit signal på samme stedet. Men når en har dekning så er det overhodet ikke noe problem for follka i den andre enden å høre hva du sier, selv om mobilen er knøttliten.

Det er et par aber med den telefonen da. Batterilevetid. 125t er den oppgit å ha i standby, og disse går en fort tom for. Et annet lite problem jeg har merket meg er at når den ligger ved siden av sengen mine, på nattbordet, og det er kaldt i rommet, så oppfører den seg omtrent som når den ikke får signal.

Når jeg tar den med meg inn ifra stuen og på nattbordet og legger den ned har den godt signal, etter ca 15-20 minutter begynner den å pipe, lyse opp, søke etter signal, finne signal, slå av lyset, vente litt, pipe, lyse opp, søke etc. Dette er ikke så heldig om en har det kaldt i rommet (noe jeg personlig foretrekker, har ikke varmekabler eller ovner på på soverommet), og i tillegg gjør som meg, bruker den til vekkerklokker. Litt trist å våkne opp i et forvær, se vilt rundt seg, finen ut at telefonen ligger sten død og tappet for batteri ved siden av deg, se på klokken å finne ut at det er et par timer siden en skulle vært oppe.

Her har jeg en fordel siden jeg som regel må opp om natten for å late vannet, da kan jeg se om den har oppført seg.

Batteriet og det med kulden er de to eneste grunnen jeg har for å vurdere meg ny tlf, og nå tenker jeg på en z600. Vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...