kake_fredrik Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 vi har hatt buick le sabri! og en chevy caprice classic! og jeg lurte på er det noen 80talls amcar som er driftsikre? kom forslag! Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Min favoritt blant 80talls amcar er 1984-1988 Chevrolet Monte Carlo SS og Buick GNX/Grand National/T-Type/Regal Turbo (en eller annen midsize bil fra buivk med turbo altså). Disse bilene er forholdsvis lette å drive småfiks på (usikker på hvordan det er med turbobilene). Oldsmobile Cutlass (sedan) fra denne perioden er også noe å se etter. Dette er biler som det finnes haugevis av, og som er blant de litt penere fra denne perioden. Prestanda var så som så, rundt 200hk på bakhjulene var vel mer eller mindre standard. Driftssikkerheten er vel ikke på høyde med japsebiler, men folk som kjøper slike amcars har gjerne litt mulighet til å fikse og trikse selv. De tar det ikke så tungt dersom noe går istykker *edit: bilder 1987 Buick Regal T-Type (v6 m/turbo intercooler) samme bil som over, bare bakfra(jeg er en av de som liker denne bilen) 1988 Monte Carlo SS samme som over, bakfra Endret 31. januar 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Chevrolet Caprice skal være bra biler og jeg mener at delene ikke koster så mye på disse. Det er jo lagd haugevis av de. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Chevrolet Caprice skal være bra biler og jeg mener at delene ikke koster så mye på disse. Det er jo lagd haugevis av de. Caprice er greit nok det. Men de er så sinsyk trege opp i fart. caprice fordeler og ulemper. +lett og skru på(men det er nesten alle am car) +lett tilengelig med deler -girkassen går veldig ofte(dyre saker vetu) tenkte litt på buick regal eller trans am? gode og kjøre men er de drifts sikre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå