Sephiroth Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt..... Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET? Sephiroth Lenke til kommentar
Budull Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Kanskje du skal installere en gateway eller liknende, eller bare bruke ics-manuelt og ikke bruke wizard. Du finner en god guide til opsett av internett deling her: http://www.pcworld.no/dataguiden/nettverk/...orbindelse.shtm Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 hva du mente med at wizarden er fucket? er det network setup wizard du snakker om? hvordan kan den være fucket? hva skjer liksom? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: Sephiroth skrev (2002-03-13 22:20):Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt..... Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET???Sephiroth Har du prøvd å sette IP adresse og alt det stuff manuelt? Og er maskinene som er i nettverke rundt deg påslåtT? WinXp har en lei tendens til å hente feile info sålenge den står alene i et nettverk. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 20:55, B|Real skrev: Quote: Sephiroth skrev (2002-03-13 22:20): Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt..... Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET? Sephiroth Har du prøvd å sette IP adresse og alt det stuff manuelt? Og er maskinene som er i nettverke rundt deg påslåtT? WinXp har en lei tendens til å hente feile info sålenge den står alene i et nettverk. Jeg har prøvd det meste.. sette opp alt mannuelt.. gateway mm.... men det gikk ikke... og jeg fant oxo ut hvorfor... den lille saken som gør at jeg kan dele internett var korupt.... jeg prøvde recovery fra CDen, men det gikk ikke... jeg hadde heller ikke satt noe restore point,, så det endte med at jeg formaterete .. så nå er alt i orden :smile: sephiroth http://bryce.clansalsa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå