BA1 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei. Lager eit Perl/CGI-script som skal behandle data frå ein kalendar. Ein av funskjonane i kalendaren er at brukaren kan krysse av kvar dag ved å krysse av ein avmerkningsboks i kvar kalendarrute. 2 slike avmerkningsboksar: 1. jan: <input type="checkbox" name="dag1" value="red"> 2. jan: <input type="checkbox" name="dag2" value="red"> Så vil eg ha ein avmerkingsboks der du kan krysse av heile veka. Altså når du krysser av i denne boksen vert alle dagane (f.eks. dag1-dag7) kryssa av automatisk. Har søkt på Google, men alle scripta eg finn krysser av alle eller ingen bokser i sjemaet. Dette scriptet skal kunn krysse av 7 boksar helst på "name-variablen". Altså at veke 1-knapp/avmerkningsboks krysser av alle boksar med namn dag1-dag7 og veke2-knapp/avmerkningsboks krysser av alle boksar frå dag8-dag14. Vil helst unngå å endre på både "value" og "name" i avmerkningsboks koden. Kan evnt kalle value="red1", "red2", "red3" osv.... Håpar nokon kan hjelpe. Er ikkje så god på javascript. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 hva med denne: <script language="javascript"> function check_days(week,checked){ week--; for(dag=0; dag<7; dag++){ eval("document.formname.dag" + ( 7 * week + dag ) + ".checked=" + checked ); } } </script> Denne funksjonen kan du siden kalle opp med f.eks: <a href="javascript:check_days(2,1)">check uke 2</a> den vil da krysse "på" alle checkbokser fra dag8 til dag14 Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Takk for hjelpen. Trur eg skjønte logikken i scriptet, men får det ikkje til å virke. Sjekk denne sida: http://home.no.net/perlcgi/test/kryssav.html Ved å trykke på vekenr.-linken skal altså alle boksane i den veka bli avkryssa. No vil det jo bli litt feil her sidan "dag1" er ein torsdag, men drit i det. Det fiksar eg. Torsdag 1. januar kan eg endre til "dag4" slik at veke2 begynnar på "dag8". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå