THBE Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei jeg skal overklokke min nye pc. Har en Intel p4 3,2 GHz og buss på 800MHz hk mitt er abit ic7 max-3 lurer på on noen har gjort dette før? er helt ny på dette. Hilsn Thomas Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 nei sikkert ingen som har gjort det! klart folk har gjort det. bruk søkefunksjonen so finn du sikkert noken. ikkje ver so lat som alle andre som spør det samme... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) nei sikkert ingen som har gjort det! klart folk har gjort det. bruk søkefunksjonen so finn du sikkert noken. ikkje ver so lat som alle andre som spør det samme... Fyren er jo ny her da! er ikke sikkert han vet om søkefunksjonen , som forøverig ikke funker det'grann som den skal . Edit: enig i at det er mange (unødvendige) slike poster ,ja Endret 31. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
THBE Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Har prøvd søkern men det er veldig vanskelig å finne frem der. men skal prøve igjen. Thomas Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=143800 LES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå