gather Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 hvis alt går etter planen skal dette være ferdig til tg men jeg vet ikke helt sikkert da det går mange timer vekk på grunn av andre aktiviteter Lenke til kommentar
gather Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 oi sann jeg er mye syk for tiden.. syk i dag igjen Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Det blir fort sånn om vinteren vettu Edit: Har du ikke fått gjort noko som helst i løpet av helgen? Endret 15. februar 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har startet opp med et prosjekt på skolen......... Som jeg sa så holder jeg på med det på skolen... Syk i dag å forresten Lenke til kommentar
gather Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ok da var det tid for dagens update(bilder kommer så snart som mulig) I dag har jeg fått loddet på det første komponenten fikk ikke loddet på noe mere fordi jeg som det geniet jeg er klart først å lodde 2 ledere sammen for så å lodde meg selv når jeg sku rette på det Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 les brenne seg på loddebolt mulig prosjektet blir gjort om til prosjekt trådløs lysbryter til laserledsene jeg skal lage på skolen Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Just a though: Scanna du inn koblingskjemaet? Eller brukte du alle elektronikkarbeideres venn, Ares? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Just a though: Scanna du inn koblingskjemaet? Eller brukte du alle elektronikkarbeideres venn, Ares? Digitalkamera meiner eg det var Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 hmm det bildet av koblingskjemaet er tatt med mitt nikon coolpix 2100 Blir ingen oppdateringer denne uken grunnet prosjekt om andreverdenskrig skal prøve å få lagt ut bildene fra fredagen i kveld hvis jeg ikkke må jobbe. Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Prosjektet går ikke fort framover... så jeg tar en pause nå..... får se om eg oppdaterer mer etter påske Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Blir spennende å se om du får d til... mye mindre kabelrot, med prosjektet ditt Lenke til kommentar
gather Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 jobber fortsatt med dette på skolen kan si så mye at jeg erferdig med mottagern .... skal prøve å få tatt bilder av den Lenke til kommentar
-k-r-l- Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fett dette. men er du ferdig med den nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå