gather Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Prosjektet er satt på vent intil videre fordi jeg har mye å gjøre!! Jeg har startet opp med et prosjekt på skolen. Det skal bli en ir mottaker som skal styre en vifte. Fjernkontrollen skal også lages selv. Bilder kommer er så snart som mulig. Venter på nytt kamera fra komplett(sendt i går) Satser på å oppdatere hver tirsdag og fredag. Oppdatert 06/02/04 - Side 1 Endret 2. april 2004 av gather Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 høres stilig ut få med åssen deler du bruker Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 skal prøve å overtale læreren min til og gi meg koblingsskjemaet samt komponent listen Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 dette tror jeg er meget interessant for mange av oss, både øese og kopiere Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 må vel ha ein servo på rhebusen også... det skal vel gå an å kombinere det med hauk sli at du kan styre det med både fjernkontroll og pcen...just a thought... Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 blir nok ikke så avansert bare sånn av eller på bryter Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Høres helt sykt ut men du vet at man må ha bilder i en worklog? lykke til BalleMann Lenke til kommentar
gather Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 .....Bilder kommer er så snart som mulig. Venter på nytt kamera fra komplett(sendt i går) som jeg sa i første posten så venter jeg på nytt digicam Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 jeg må beklage at bildene ikke er kommet ennå men jeg er rammet av influensa å kommer meg ikke på skolen... bilder kommer asap .. lover steng tråden om dere vil.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Neida gather, vi er hyggelige moddiser :-) Gleder meg til å se bildene. Lenke til kommentar
gather Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 bare for å si det så blir det forhåpentligvis bilder på fredagen.. cammen kommer i morgen å jeg er på bedringens vei Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har du noen planer, eller et koblingsskjema? Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Som lovet her er bildene Printkort tegning på gang Tok et bilde av koblingskjemaet Skal prøve å få scanna inn koblingskjemaet samt skaffe komponent listen... Smakebit på tirsdags updaten : Printkortet er ferdig etset printkort og loddingen kan begynne Edit: Et av bildene funka ikke Endret 6. februar 2004 av gather Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Åhh digg da har satt på viftene litt for mye så har du lagt deg til å sove så får du ikke sove så tar du bare fjern kontrolen og skrur ned Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 skal du bygge fjernkontrollen også? hmm sjekka.. litt dumt spm.. men har du begynnt på den da? evt tegninger, idè'er? Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 fjernkontrollen har jeg nok ikke begynt på ennå.... Skal se hva jeg får gjort på tirsdag. har bare 3 timer i uka å jobbe med dette Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 I dag er det tirsdag da... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Har mange snæksy ideer til hva man kan lage med fjernstyring....men er litt lei av å kutte ut deler fra maskiner for å så modde den til eget bruksområde. Vil heller lære hvordan man faktisk LAGER slike ting... Edit: BTW er det noen som vet om noen enkle guider ved IR basics....? finner ikke stort... Endret 10. februar 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
gather Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 hmm jeg er blitt rammet av sykdom igjen derfor ble det ingen oppdatering i dag beklager.. Lenke til kommentar
Blood Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Blir spennende å se på dette videre! Smart av deg å ha trådløs viftestyring... Kommer til å misunne deg noe så.. Eh.. Ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå