The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Heisan allesammen. Jeg trenger seriøst hjelp til å finne ut hvordan man maksimerer Internet Explorer vinduene når man åpner i nytt vindu. Det som skjer hos meg er at når jeg åpner et nytt vindu så blir vinduet ca 150x150 i resolution, istedet for maksimert vindu som er 1280x1024. Jeg har også prøvd å åpne et vindu, og så å avslutte Internet Exploreren med den siste åpne siden for å få maksimert vindu. Men det funker bare når jeg åpner Internet Explorer at jeg får fullt vindu. Altså når jeg starter Internet Explorer så er vinduene maksimert, men når jeg skal åpne i nytt vindu så blir vinduet ca 150x150 i resolution. Så kan noen hjelpe meg med dette plagsommme problemet. Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har nå funnet ut av problemet, så dere trenger ikke å hjelpe meg Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva var så hemmeligheten du ikke vil dele med oss ??? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hehe hemmeligheten er faktisk at jeg ikke hadde søkt etter det samme problemet her på forumet. Men jeg er jo ganske ny her på forumet, så det må man jo ta i betraktning at jeg kan glemme å søke. Men pytt pytt. Jeg skal prøve å huske å søke neste gang før jeg e.v.t poster noe. Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå