lakrisnisse Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det mulig og laste opp fra pc'en bruke f.eks. wav filer som ringetoner på G5400???? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ikke såvidt jeg vet.. selv om det går ann å spille wav filer på den.... eller liksom "tale" da... Og 2 meldingtoner er wav også... Er så merkelig med denne telefonen.. Det er mye som er der fra før, som man ikke kan legge til..... Animasjoner feks. GIF-animasjoner går ikke ann å legge inn....... Men det ligger et par på tlf fra før.. og man kan tilogmed ha dem som bakgrunn... Og java... Det er java støtte... men bare for LG's egne programmer.... Er en ting til jeg tenkte på også, men husker det ikke i farten...... Uansett.. Det er mange sånne ting... og jeg har hatt telefonen i 1 dag! Kommer sikkert mere! EDIT: Kom på hva den siste tingen var... Den store STYGGE operatørlogoen kommer alltid i veien for bakgrunnsbilde.... Går ikke ann å ha bilder av annet en landskap som bakgrunn liksom..... Endret 2. februar 2004 av Thoma_S Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Samsung LG G5400 ?? Mener du "Samsung", eller Lg G5400 ? Er det 2 telefoner vi snakker om ? Eller er det bare Lg g5400 ? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Sorry, mener selvsagt LG G5400, Samsung har ingenting med dette å gjøre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå