Klette Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg eier en P4 1,8 Northwood på et Abit BD7-RAID hovedkort. Har også 256 MB DDR-ram. Har nå en tempratur på 45 grader. Hvor mye kan jeg klokke opp denne? Noen som vet hva max anbefalt tenp. på en cpu er? Hvor mye tjener man på vannkjøling? (hvor får man kjøpt det billig til P4?) Noen som vet?? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Du får kjøpt vannkjøling til p4 hos 3dfxcool.no til ca 950 kr,men radiator og vanntank kommer i tilleg.Vansklig å si hvor mye du kan o-klokke,men en temp på 50grader burde gå greit Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Du har standardkjøleren? Har en 2.2ghz northwood, og bruker standardkjøleren.. Har klokket til 2.4ghz, og den fikk før opptil 46 ved load(39 ved idle).. Nå har jeg smurt på litt AC3(Arctic Silver 3) og den idler på 35-36, og har en load temp på 43 :smile: Forventer at dette synker litt, siden ac3 først fungerer optimalt etter noen uker... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Takk, goop skal altså hjelpe da..... For prøve det (litt billigere enn vannkjølingen =) ) Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Selges billigst for 70 kr på: http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå