WexFury Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Heisann... har et lite problem med usb 2.0 portene mine.. etter som jeg ikke har lagt inn sp1 så får jeg ikke usb 2.0 vanvittig iriterende.. også la jeg inn sp1 og alt gikk til ******.. har ikka akkurat noe privat XP pro.. men fikk lagt inn sp1.. men systemet taklet ikke restarten.. så jeg er ute etter noen som har peiling her.. for jeg er helt grønn for tida... har forøvrig Microstar 865G Neo2.. Også noen som har formatert hd'n og ikke akkurat plan la det så alt for lenge.. og ente opp med et tap som du vil prøve å fikse på? vel jeg har hvertfall gjort det.. men hvilke prog skal jeg ta å prøve meg på da? noen som har noen tips?? på forhånd takk! Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tror du kan få litt problemer hvis du skal gjenopprette filer fra disken som du har formatert og lagt inn nytt på... Sannsynligvis er store deler av filene overskrevet. Men du kan selvfølgelig prøve å se hva du finner. Kan prøve programmet GetDataBack for NTFS. Men det finnes mange andre program som er bedre mener jeg, men har ikke de i hodet for øyeblikket Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 har ikke rørt disken siden jeg formaterte den.. så det skal ikke være noe som er skrevet over.. prøver å det programmet no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå