Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Se her! Jeg liker ikke mac, men det finnes grenser. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Snakk om å ha for mye penger ass... Da hadde jeg heller bytta over til mac, hadde jeg fått et sånt monster. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 OMG!!! han hadde for mye penger!! kjøper en mac for å gjøre den om til en PC... ikke bra... liker ikke mac jeg heller whiteinc... btw.. vet ikke om det er du eller DanielP som er skyld i det, men det er en litne hvir stripe mellom husene deres Lenke til kommentar
Trøttzak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jibril, han FIKK mac'en til jul av foreldrene sine Lenke til kommentar
Ganjalf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Se her! Jeg liker ikke mac, men det finnes grenser. Hvis noen hadde giddet å lese det som faktisk står der, så hadde dere sett at det var en fleip. Han fikk tak i et tomt kabinett Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Eg liker heller ikke mac men den pcen han bygget var sinnsykt lame iforhold til dual g5 som er ca likke bra som dual xeon Dum type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå