Ikon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Snart ferdig med den siste serien. Husker ikke rank, men jeg har vel 4 platina og resten er 50-50 med gull og sølv tror jeg. Ble litt lei i midten og ville bare komme meg videre Den feteste bilen syns jeg var den lotusen som så ut som en sand buggy, den hadde så sinnsykt grep! Skikkelig morro å kjøre den. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er to ting som irriterer meg grenseløst på dette spillet: 1. AI. motstanderene er stokk dumme! De tar null hensyn til andre biler. Jeg klarer ikke å telle antall ganger jeg blir dytta ut av veien pga. at jeg er nær en annen bil. Hvis du ser på hvordan de kjører mot hverandre så ser du at de er ikke aggressive mot hverandre, men så fort du er i nærheten av der de skal kjøre så tar de ingenting for å dytte deg bort. Det er litt teit når de kjører biler som koster "litt" 2. Specs. Hvis du ser på den tabellen de har brukt for å vise ytelsen til bilene og velger en bil som har raskest aksellerasjon så kan du banne på at det er en annen bil som har raskere aksellersasjon enn deg. Latterlig! Jeg syns at de kunne ha brukt skikkelige specs(som 0-100, top speed, turn angle etc.etc. hadde vært mye mer informativt) for det som står det nå er jo bare tøv. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Så du mener de er dumme fordi de prøver å puffe deg vekk fra veien, og ikke de andre? De kan vel heller kalles en lettvint måte å gjøre spillet vanskeligere på, og ikke dårlig AI. Tror egentlig ingen tenker på hvor mye bilene koster, de er jo sponsa Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Er enig i at så fort en kommer opp på et visst nivå så virker det stadig mer som at AIen kjører på lag mot deg, mer enn de kjører løp mot hverandre. Vet ikke HVOR mange prikkfrie løp på Nürburgring som har blitt spolert på grunn av en hodeløs kylling av en AI-fører som på liv og død MÅ skumpe inn i deg i 280 km/h. Når du skal fullføre på 2. plass (altså gull) og du ligger på 1. plass kan du være sikker på at det ligger MINST to biler bak deg, så hvis du gjør en feil så ryker målet med en gang. Jeg sier ingenting på at de kjører prikkfritt, for det tvinger meg til å gjøre det samme, det som irriterer meg er HVORDAN de kjører prikkfritt (altså som hjerneløse idioter). Klagen på specs på bilene kan følges opp halvveis, ved at de hele tiden lyver litt, men mens en Koenigsegg er veldig kjapp på lavere gir (og har den beste farta av de bilene en har mulighet til å kjøpe fra starten av) så vil en Speed 12 gjøre enda mer enn de 355 km/h en Koenigsegg klarer på det lengste strekket på Nürburgring (noe som riktignok ikke er realistisk). Det at bilene koster har ingenting å si i kjør-som-en-gal-saken, det at du faktisk sitter inne i en bil som veier mindre enn ett tonn, med et karosseri av hardplast og aluminium i 300 km/h BURDE ha litt å si. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Er enig i at så fort en kommer opp på et visst nivå så virker det stadig mer som at AIen kjører på lag mot deg, mer enn de kjører løp mot hverandre. Vet ikke HVOR mange prikkfrie løp på Nürburgring som har blitt spolert på grunn av en hodeløs kylling av en AI-fører som på liv og død MÅ skumpe inn i deg i 280 km/h. Når du skal fullføre på 2. plass (altså gull) og du ligger på 1. plass kan du være sikker på at det ligger MINST to biler bak deg, så hvis du gjør en feil så ryker målet med en gang. Jeg sier ingenting på at de kjører prikkfritt, for det tvinger meg til å gjøre det samme, det som irriterer meg er HVORDAN de kjører prikkfritt (altså som hjerneløse idioter). Klagen på specs på bilene kan følges opp halvveis, ved at de hele tiden lyver litt, men mens en Koenigsegg er veldig kjapp på lavere gir (og har den beste farta av de bilene en har mulighet til å kjøpe fra starten av) så vil en Speed 12 gjøre enda mer enn de 355 km/h en Koenigsegg klarer på det lengste strekket på Nürburgring (noe som riktignok ikke er realistisk). Det at bilene koster har ingenting å si i kjør-som-en-gal-saken, det at du faktisk sitter inne i en bil som veier mindre enn ett tonn, med et karosseri av hardplast og aluminium i 300 km/h BURDE ha litt å si. heheheheheehhehe sant. Men jeg føler at innlevelsen blir litt borte når du ser idiot førere som driter i bilen og bare peser på. "Kommer jeg ikke forbi deg så skal jeg pokker meg kjøre IGJENNOM deg!!!" Endret 27. februar 2004 av Ikon Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Så du mener de er dumme fordi de prøver å puffe deg vekk fra veien, og ikke de andre? De kan vel heller kalles en lettvint måte å gjøre spillet vanskeligere på, og ikke dårlig AI. Tror egentlig ingen tenker på hvor mye bilene koster, de er jo sponsa Jo det er dårlig AI, for AIen tar ikke hensyn til eksterne hendelser. Alt som skjer innad mellom AI førerne er internt i AIkoden, men så fort det kommer en spiller så blir han så godt som ignorert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå